Các phòng ban đang tuyển dụng tại JLL Vietnam

Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghiên cứu và Khoa học

Việc làm JLL Vietnam

Cập nhật 05/08/2025 16:26
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH JONES LANG LASALLE (JLL Vietnam)
Executive Ambassador cum Workplace Enabler
JLL Vietnam 4.2★
19 đánh giá 71 việc làm 11 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/05/2025
Hạn nộp hồ sơ: 25/06/2025
Hình thức: TEMPORARY
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities:

To ensure that the highest standards of service are maintained through proactive and competent administrative support and planning processes within the Client Rooms

Core Responsibilities

  • Reception Desks within opening hours; work flexibly to ensure coverage of these – and to adhere to the opening and closing procedures.
  • Review reservations as they are created by our employees
  • Provide guidance and reserve spaces as needed for large meetings Assist clients with meeting and help serve beverages as needed
  • Liaise with external vendor if catering is required in meeting rooms Review AV requirements with internal client and Audio Visual Technician Registered all visiting clients in EMS (Event Management System)
  • To give accurate and appropriate information at all times, seeking specialist support where necessary. Review details of each allocated meeting for the coming day.

Business Results

  • Confirmed meetings where required to maintain close contact with bookers to identify clients’ needs. Ensure core brand standards are delivered across all business areas.
  • To liaise with the on-site facilities team to ensure that a proactive schedule of maintenance, painting, French polishing and cleaning is in place on a quarterly basis.

Client / Customer Focus

  • Meet and greet each relevant client of the facility on a daily basis to provide a personalized service and to assure quality service.
  • Ensure client needs are identified and all details communicated (including changes, additions or deletions) of each program/meeting to all members of our partners and external vendor teams to ensure a seamless delivery of service excellence.
  • Serve as the primary liaison between the internal client and relevant partners. Handle registration of all visitors to the Client Rooms

Teamwork/Leadership

  • To assist ongoing administration tasks.
  • Printing daily reports, updates for all meeting held in Client Rooms and making certain changes are updated and communicated accordingly.
  • To maintain a positive and professional poise throughout all business dealings. To present a polished image, following uniform guidelines without exception.
  • To support the operation of the Client Rooms To support local management on some other ad-hoc Branch-wise tasks

Risks & Controls

  • Use EMS as the singular booking tool for all Client Rooms related activity. T
  • rack accuracy of EMS data entry for reporting and compliance purposes through verification and cross checking processes.
  • To ensure that the Reception Desks remain tidy, organised and ready for business.
  • To ensure that all areas, including the reception, corridors and washrooms are presentable at all times.
  • To ensure that the client rooms are checked for cleanliness, correct layout and catering requirements and AV provision are ready and available at the requested time by liaising with our vendor partners.
  • Demonstrate cost control and correct allocation of charges per cost centre according to usage for all locations.

Personal Profile

  • Customer-facing experience
  • Experience within an event-centric team
  • Track record of quality service provision
  • Strong interpersonal skills
  • Highly organized; ability to handle multiple tasks and apply judgment to prioritize
  • Strong Computer Skills, (MS Office; Room Booking System e.g. EMS)
  • Flexibility to deal with a fast-paced, diverse environment
  • Excellent communication skills; both oral and written
  • Team player
  • Work comfortably under pressure and observe deadlines
  • Highly motivated
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 37, Đường Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty Tư vấn Bất động sản Toàn cầu Jones Lang Lasalle (JLL) là tập đoàn Mỹ hàng đầu chuyên cung cấp các dịch vụ quản lý và đầu tư bất động sản chuyên nghiệp. Kể từ tháng 3/2014, đơn vị này đã chính thức tiếp thị bằng chữ viết tắt “JLL”. JLL Group tự hào là một trong những công ty nằm trong top 500 Fortune với doanh thu hàng năm đạt 18 tỷ USD, hơn 300 văn phòng hoạt động tại hơn 80 quốc gia và 92.000 nhân viên trên toàn cầu (tính đến ngày 30/9/2020). JLL Việt Nam chuyên mua, xây dựng và đầu tư vào nhiều loại tài sản bao gồm bất động sản công nghiệp, thương mại, bán lẻ, nhà ở và khách sạn. Từ các công ty khởi nghiệp trong lĩnh vực công nghệ đến các công ty toàn cầu, khách hàng của JLL Việt Nam trải rộng các ngành công nghiệp bao gồm ngân hàng, năng lượng, y tế, luật, khoa học đời sống, sản xuất và công nghệ.


Review JLL Vietnam

4.2
19 review

Review Highlights

Cập nhật 14/02/2025

Ưu điểm

  • Môi trường làm việc năng động, đa văn hóa (103 reviews) 
  • Nhiều hoạt động gắn kết nhân viên, nhân sự nội bộ (88 reviews) 
  • Phúc lợi tốt, có cơ hội thăng tiến (71 reviews) 
  • Phù hợp với người ưu tiên công việc ổn định, ít cạnh tranh (65 reviews)  
  • Không phải tăng ca nhiều, dễ cân bằng giữa công việc và cuộc sống gia đình (138 reviews) 

Nhược điểm

  • Công việc lặp lại, có thể cảm thấy nhàm chán (241 reviews) 
  • Khó có cơ hội thăng tiến (130 reviews) 
  • Lương thưởng không quá cao so với mặt bằng chung của thị trường (183 reviews) 
  • Tổ chức hệ thống phức tạp, hệ thống và thủ tục rườm rà (122 reviews) 
  • Không có nhiều hoạt động team building (177 reviews) 

16/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Cân bằng giữa công việc và cuộc sống nhưng yêu cầu từ khách hàng có thể khá khắt khe. (GL)

13/05/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Quản lý tốt, môi trường làm việc lành mạnh nhưng tỷ lệ tăng lương hàng năm khá thấp. (GL)

06/03/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc chuyên nghiệp, có nhiều cơ hội học hỏi nhưng lương thấp hơn mặt bằng chung.(VN)

Những nghề phổ biến tại JLL Vietnam

Bạn làm việc tại JLL Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo JLL Vietnam

JLL Vietnam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo