Việc làm Kanacare Việt Nam

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Kanacare Việt Nam
Customer Support - Laboratory Service for Clinic & Hospital / Nhân viên Hỗ trợ khách hàng - Dịch vụ xét nghiệm cho Phòng khám Bệnh viện
Kanacare Việt Nam
23 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 189
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 189
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The Help Desk in Lab plays a critical role in ensuring positive customer experiences by providing support, handle, and assistance to Customer – Clinic & Hospitals (C&H) for Laboratory Inquires and complaints.

1. Communication:

- Interact with External Customers (Clinic and Hospital) and Internal Department (Sales, Sales Ops) via phone - Hotline, email to address inquiries, provide information and resolve Laboratory issues in a timely and professional manner

2. Customer Support:

- Assist Customers with Product Information: Provide the Information/caution of Test, Test Value and appropriate guidance relating to procedures

- Handle Laboratory complaints: Work with various stakeholders (Lab, BO, CS, Sales) to investigate, identify the root causes, find appropriate solution and prevention

- Perform additional assigned tasks as needed

3. Documentation/Reporting:

- Maintain accurate records of customer interactions, inquiries and resolutions and follow up to ensure customer satisfaction

- Continuously evaluate and identify opportunities to contribute for the process improvements that positively impact our customers

- Point out Customer Demand, Service Gap level between Diag & Market

Yêu Cầu Công Việc

-         Technical Proficiency (can understand laboratory procedures, equipment, and protocols) - Background as Lab Technician is an advantage

-         Attention to detail

-         Communication skills 

-         Problem-Solving

-         Good Time Management

-         Customer Service Orientation

-         Teamwork and Collaboration

-         Language: Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading)

-         Ability to work under pressure

-         Available to work shifts, which may include work during evenings, weekends, and public holidays

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 22 - 30
  • Lương: 12 Tr - 20 Tr VND
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Kanacare Việt Nam
Kanacare Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 564 đường Hoàng Mai, tổ 32, Phường Hoàng Văn Thụ

Công Ty TNHH Kanacare Việt Nam được thành lập ngày 15/8/2017, với bề dày hơn 4 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực Dược phẩm, Thực phẩm chức năng và Mỹ phẩm, Kanacare mang trong mình sứ mệnh “Mang sản phẩm chất lượng tốt nhất đến tay khách hàng”, góp phần nâng cao hình ảnh và giá trị của các sản phẩm “Made in Việt Nam” trong lĩnh vực y tế, chăm sóc sức khỏe.

Những nghề phổ biến tại Kanacare Việt Nam

Bạn làm việc tại Kanacare Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kanacare Việt Nam

Kanacare Việt Nam

Click để đánh giá