(a) Participate in detailed planning for event/activation projects (Proposal), including customer needs analysis, strategic direction, goal setting, scope, budget, timeline, and implementation methods.
(b) Research, explore, and monitor cultural and social trends related to the client's business activities. Develop strategies based on trends, consumer behavior, and business objectives for clients.
(c) Develop and propose strategies for implementing communications activities on online and offline social channels.
(d) Coordinate with partners and stakeholders to execute the communications campaign.
(e) Utilize various measurement, tracking, and optimization tools for the campaign.
(f) Monitor project proposal progress, promptly report issues, risks, and difficulties encountered during implementation, and propose corrective and improvement solutions.
(g) Support (as assigned by the Project Manager) in evaluating project effectiveness, collecting and analyzing data on outputs, inputs, benefits, and customer satisfaction, and comparing these with the established targets.
(h) Support (as assigned by the Project Manager) in preparing final reports and proposing development directions for future projects.
(i) Write program introductions (Creative Content), company materials (Credential), etc., as assigned by the Project Manager.
CÔNG TY TNHH KIM HÀ VIỆT
Từ khi thành lập đến nay, Kim Hà Việt đã trở thành một trong những công ty kinh doanh đường thực phẩm hàng đầu Việt Nam. Trong nhiều năm qua, công ty đã tham gia kinh doanh và phân phối các mặt hàng đường, các sản phẩm nông nghiệp và thực phẩm công nghệ khác. Ưu thế cạnh tranh của Kim Hà Việt là dịch vụ cung ứng, tài chính và kinh doanh hấp dẫn. Với mạng lưới phân phối rộng khắp, dây chuyền sản xuất hiện đại đạt tiêu chuẩn quốc tế, các sản phẩm của công ty luôn đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng của người tiêu dùng. Hiện nay, công ty đang ngày càng mở rộng sản xuất cũng như quy mô hoạt động, hướng tới trở thành một trong những doanh nghiệp đi đầu trong ngành nông lâm sản