Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Responsibility
・You will provide support to Chinese business partners of a factory that produces stationery products.
・Vendor management and relationships with new vendors
・Support for purchasing and transactions
・Visiting customers and vendors
・Customers are mainly in China, Taiwan, Southeast Asia, India, etc., and support will be provided remotely or via business trips.
・As this is a new business, other tasks will be shared at the interview stage.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
・Education: Bachelor's Degree
・Language: Chinese - Native Level and English - Business Level
・Experience:
- Have more than 3-5 years of working experience in Sales or Purchasing position in the manufacturing plant or manufacturer
- PC Skills
<Preferable Skill / Experience>
・Working experience in Japanese companies.
・Working in or having knowledge of a plastic product manufacturing company
・Can make a business plan and manage business
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 28 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Mayora Việt Nam là nhà phân phối sản phẩm của tập đoàn Mayora tại Việt Nam với các sản phẩm nổi tiếng như Danisa, Kopiko, Coffee Joy, Marie Gold, Calcheese, Superstar, Go Choco, Tamarin, Fres, Malkist... Được thành lập vào năm 2012, chúng tôi đầu tư và mở rộng hoạt động tại Việt Nam với nhiều sản phẩm mới trong ngành hàng tiêu dùng nhanh. Trong năm 2015, chúng tôi xây dựng kế hoạch “10 in 10”, nghĩa là tăng trưởng 10 lần trong 10 năm. Từ đó đến nay, chúng tôi đã phát triển gấp đôi trong vòng 3 năm và đưa Danisa trở thành Bánh quy số một tại Việt Nam, đồng thời phát triển các sản phẩm khác để trở thành sản phẩm dẫn đầu thị trường.