Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: District 01, HCMC
<Job Responsibilities>
- Keeping and expanding existing business in the Food ingredients field
- Developing new business
- Coordinating with Customer Service Department to meet customer‘s demands
- Managing complex negotiations with senior-level executives
- Building and maintaining long-term relationships with customers
- Controlling stock
- Other tasks as required by the manager
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience>
・Education: Bachelor's Degree, major in Food Technology or Food Industry background
・Language: Japanese - Business Level (JLPT N2 or equivalent) OR English - Business Level
・Experience: Having at least 7 years of working experience in the field of food ingredients including sales
・Skills:
- Strong communication skills
- Problem-solving skills & Teamwork spirit
- Enthusiasm, dynamic, passionate in sales
<Preferable Skill / Experience>
- Prefer experience with customers in the meat industry, meat process & seafood
- Prefer candidates with knowledge about Enzyme for the food industry
- Prefer candidates with Japanese-Speaking
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 29 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Mayora Việt Nam là nhà phân phối sản phẩm của tập đoàn Mayora tại Việt Nam với các sản phẩm nổi tiếng như Danisa, Kopiko, Coffee Joy, Marie Gold, Calcheese, Superstar, Go Choco, Tamarin, Fres, Malkist... Được thành lập vào năm 2012, chúng tôi đầu tư và mở rộng hoạt động tại Việt Nam với nhiều sản phẩm mới trong ngành hàng tiêu dùng nhanh. Trong năm 2015, chúng tôi xây dựng kế hoạch “10 in 10”, nghĩa là tăng trưởng 10 lần trong 10 năm. Từ đó đến nay, chúng tôi đã phát triển gấp đôi trong vòng 3 năm và đưa Danisa trở thành Bánh quy số một tại Việt Nam, đồng thời phát triển các sản phẩm khác để trở thành sản phẩm dẫn đầu thị trường.