Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
• Building trust and providing excellent services to potential clients.
• Handling full-cycle of B2B Sales process from prospecting, pitching/presenting, and closing deals &
get feedback from clients.
• Acting as a contact point between the client and internal operating teams during the contract
• Implementation period to deliver the best excellent service.
• Coordinate with Operations Department to complete the service and meet the customers’ requirements.
• Contact clients to ascertain the client’s satisfaction with the service.
• Keep close relationships for retention of clients.
• Respond to termination notices & follow up on the process of the contact’s liquidation.
• Renegotiate service agreements by conducting fresh surveys/audits or educating users of the services, and introducing new services that be suitable to the client.
• Other tasks are required by the Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
· Excellent communication, presentation, and negotiation skills
· Can communicate in English
· Sales-focus, results-oriented, and a good team player who can work in a fast-paced environment
· Quick response to customers and a strong sense of customer orientation
· Proactive, positive, and self-motivated with the ability to work without close supervision
· Experienced in healthcare business development is an advantage but it’s not a must requirement - we are willing to train you.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Mayora Việt Nam là nhà phân phối sản phẩm của tập đoàn Mayora tại Việt Nam với các sản phẩm nổi tiếng như Danisa, Kopiko, Coffee Joy, Marie Gold, Calcheese, Superstar, Go Choco, Tamarin, Fres, Malkist... Được thành lập vào năm 2012, chúng tôi đầu tư và mở rộng hoạt động tại Việt Nam với nhiều sản phẩm mới trong ngành hàng tiêu dùng nhanh. Trong năm 2015, chúng tôi xây dựng kế hoạch “10 in 10”, nghĩa là tăng trưởng 10 lần trong 10 năm. Từ đó đến nay, chúng tôi đã phát triển gấp đôi trong vòng 3 năm và đưa Danisa trở thành Bánh quy số một tại Việt Nam, đồng thời phát triển các sản phẩm khác để trở thành sản phẩm dẫn đầu thị trường.