Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: HCM office or WFH from Can Tho
<Job Responsibilities>
We are seeking a new team member with experience in selling agricultural and aquaculture feed, particularly for shrimp farming.
・Follow up with existing customers to maintain relationships
・Develop new customers
・Suggest products according to the customer's request
・Receive orders, present quotations, and manage delivery dates
・Achieve sales targets and results within schedule
・Receive and discuss needs according to the situation of the company
・Go on a business trip (depending on the customer's situation)
・Other tasks assigned by the manager
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience>
・Education: Bachelor's degree
・Language: English - Business Level
・Experience: Experience in selling aquatic feed or, with a strong preference for candidates with experience in Forage additives Sales to shrimp farmers.
・Willingness to work in a water-intensive region such as Can Tho.
<Preferable Skill / Experience>
・Have a personal network in the industry
・If CDD living in HCM, who can go to Can Tho weekly
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 35
- Lương: 20 Tr - 30 Tr VND
Mayora Việt Nam là nhà phân phối sản phẩm của tập đoàn Mayora tại Việt Nam với các sản phẩm nổi tiếng như Danisa, Kopiko, Coffee Joy, Marie Gold, Calcheese, Superstar, Go Choco, Tamarin, Fres, Malkist... Được thành lập vào năm 2012, chúng tôi đầu tư và mở rộng hoạt động tại Việt Nam với nhiều sản phẩm mới trong ngành hàng tiêu dùng nhanh. Trong năm 2015, chúng tôi xây dựng kế hoạch “10 in 10”, nghĩa là tăng trưởng 10 lần trong 10 năm. Từ đó đến nay, chúng tôi đã phát triển gấp đôi trong vòng 3 năm và đưa Danisa trở thành Bánh quy số một tại Việt Nam, đồng thời phát triển các sản phẩm khác để trở thành sản phẩm dẫn đầu thị trường.