We are seeking a dedicated and proactive HR Admin Assistant to join our HR Admin team. This role is integral to supporting various administrative functions, human resources initiatives, and accounting tasks supporting.
Job Description
Training & Development:
- Develop and coordinate comprehensive training programs and development initiatives in collaboration with other departments.
- Ensure training processes and procedures are documented and followed.
- Conduct and monitor the annual performance appraisal system to support employee growth and development.
- Handle all aspects of expat liaison, including but not limited to work permits, residency cards, and business visas.
- Organize company events and activities to foster a positive work environment.
- Manage administrative tasks such as purchasing, office maintenance, pantry supplies, stationery, business trip preparations …
- Support accounting process, payment process, contract review, SAP- invoices input, budget controlling, ... Ensure timely and accurate processing of invoices and payments.
- Finalize attendance records and maintain accurate monthly timesheets.
- Collect information regarding salary reviews and promotions under the directions.
- Maintain and update the HR information system to ensure accuracy and compliance.
- Regularly review and update HR policies to align with current best practices and legal requirements.
- Provide regular budget reports and insights to ensure financial control.
- Update, structure and provide guidance on best practices related to policies and laws to others.
Job Requirements
- College/ Bachelor graduated with background in Human Resources.
- 2 - 3 years experience in administrative and HR support roles.
- Proficiency in Microsoft Office or relevant HR software.
- Strong knowledge of labor laws.
- Fluent in English. Proficiency in French is a big advantage.
- Good communication skills.
- Good problem-solving and researching skills.
- Energetic and eager to tackle new projects and ideas.
- Well-organized.
- Can-do attitude.
Professional, Open-minded and Creative Environment:
- International, friendly, proactive, supportive workplace.
- Great teamwork with Agile mindset.
- Fostering mutual respect and understanding.
- Strong sharing culture to improve individual development.
- Extensive training and in-depth knowledge sharing sessions.
- Online internal learning hub with various categories in hard skills & soft skills (languages, programming language, data visualization…).
- Individual empowerment.
- Work from home 2 days/ week.
- Dell laptop and external monitor for your work.
- 100% salary on probationary period.
- Up to 2-month performance bonus.
- 15 annual leave days + 6 sick leave days (plus 1 annual leave day for every 3-year working).
- Annual health check-up and premium health insurance for employee (and your beloved children after 3-working year).
- Various attractive teambuilding activities and company trip.
- Sport, personal activities sponsor.
Công ty TNHH MTV vận tải và du lịch JAC tiền thân là Công ty xe du lịch Hà Nội, được thành lập từ năm 1992, là một trong những thương hiệu tiên phong trong lĩnh vực vận tải tại Hà Nội.
JAC tâm niệm, cội nguồn của uy tín thương hiệu đến từ sự hài lòng của khách hàng trong từng sản phẩm, dịch vụ, dự án. Tất cả các thành viên trong đại gia đình JAC luôn nỗ lực phấn đấu không ngừng, hoàn thiện kĩ năng của bản thân để phục vụ khách hàng chu đáo, tận tình nhất từ đó mang đến những trải nghiệm tuyệt vời cho đối tác-khách hàng khi làm việc cùng chúng tôi.
Trải qua hơn 25 năm đầy thách thức và dần trưởng thành cùng với niềm tin của đối tác - khách hàng - JAC trở thành thương hiệu uy tín, là cánh chim đầu đàn trong nhiều lĩnh vực chúng tôi tham gia.
JAC hôm nay đã đầu tư hơn 200 đầu xe ô tô hiện đại nhất với đủ loại từ 4 đến 47 chỗ - được đánh giá là một trong những thương hiệu mạnh, có tầm nhìn dài hạn, phát triển năng động, có tiềm lực để hội nhập và vươn tầm khu vực. Đó cũng là ước vọng và niềm tin mãnh liệt của Chúng tôi!