Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Assistant Property Manager/ Assistant Building Manager/ Giám sát Dịch vụ tòa nhà
New-Hanam
24 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
24/09/2024
Hạn nộp hồ sơ:
15/10/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
[Internal title: Facilities Manager/ Quản lý Tiện ích tòa nhà]
SCOPE OF WORK: Be responsible for assisting Property Manager in daily operations reports of the property.
A. OPERATION
I. Staff performance
- Check daily attendant list and supervise the quality of work of outsource service: security guards, pest control activities, the landscape team, parking...
- Participate in the collection of overdue accounts
- Assist in control car park operations.
II. Cost control and energy saving
- Supervise to ensure that operation time of all machines, AC system, lighting system in the building are controlled reasonably.
- Operation department has procedures for stock control and items issued e.g. to avoid under / over stock.
III. Guest satisfaction
- Make Tenant communication a priority.
- Identify abnormal signs of operation, signs of defects and report to Line manager.
- Support/supervise tenant’s contractors in repair or maintenance works
- Building hygiene management, whether outsourced or in-house, a non-compromising standard must be maintained.
- Ensure Tenants are aware of the waste disposal systems and adhere to the procedures, Green Hub – Waste Management.
- Quickly respond to customer requests within the allowable scope and in accordance with Company regulations.
IV. Safety and security
- Ensure all staff, workers, contractors understand and implement the Fire & Safety regulation and procedures.
- Participate in building security controlling
- Implement the others works assigned by Line manager.
B. REPORT:
- Report emergencies to proper authorities.
- Carry out the periodic and unscheduled reports as requested by Line manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum at College's Degree
- At least 1 year in similar position, experience in building management, office management is an advance
- Good command in English
- Good at MS (word, excel, PowerPoint)
- Having experience in building subcontractors is advanced
- Strong interpersonal, negotiation, and communication skills
- Proactive, competent, flexible, and willing to learn
- Good organization and time management skills with the ability to work multitasking
- Good teamwork, analytical and problem-solving skill
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
New-Hanam
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô HT-3-1, Đường D2, Khu công nghệ cao, Phường Tăng Nhơn Phú B, Thành phố Thủ Đức
Công ty TNHH New - Hanam: chuyên sản xuất thiết bị công nghệ cao đã có mặt trên thị trường hơn 40 năm. Hiện nay công ty đã có mặt trên các quốc gia như Hàn Quốc, Trung Quốc, Thailand, Indonesia, Ấn Độ, Mexico và Việt Nam. Chúng tôi đang sản xuất hơn 25 công đoạn thiết bị và tương lai còn tiếp tục phát triển hơn nữa trong lĩnh vực sản xuất thiết bị công nghệ cao.
Những nghề phổ biến tại New-Hanam
Bạn làm việc tại New-Hanam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
New-Hanam
Click để đánh giá