Mô tả công việc
- Communicate with Customer and Transportation to receive the delivery plan, process and lead time of orders
- Manage and Deep dive understand WMS software, Warehouse operation and model.
- Manage Continue Improvement plan all project.
- Planning, resourcing, and reporting for daily basic operation to ensure delivery the order to customer/ dealers/ transporters.
- Monitor the working time of members and plan OT to comply the company policy
- Supervise Team to comply and strictly follow up operation instruction, regulation, Company policy, SOPs, WIs and manage the operation team to fulfil operation KPIs
- Record the abnormal in daily operation basic to follow up and improve
- Training WIs to Operator periodically
Involve the Operation WIs developments and improvements in Warehouse
- Take the initial of report, investigate and follow up for the safety in daily operation
- Engage and motivate team members in daily operation
- Safely and Quality Assurance
- Ensure safe working practices and environment within the shift.
- Ensure that team maintains safe procedures of work that all equipment is in good working order. Promptly report defects to maintenance and hygiene is kept to a high standard.
- Participate in DSC quality policy and initiatives e.g. ISO accreditation.
People management
- Monitor individual performance & KPI’s.
- Ensure that effective communication is maintained Staffs involved in the Warehouse. To develop and maintain good and effective team communication at all levels.
- Manage the allocation of appropriate resources and commitment of staff to the achievement of Country objectives and targets.
- Identify training needs and opportunities to develop a highly skilled functional department.
Yêu cầu công việc
- Office skills (Word, Excel, PowerPoint, )
- Data Analysis (Power BI)
- WMS (Warehouse Management System) skills, Leadership
- Enthusiastic (in order to perform under pressure) and carefulness.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ & phúc lợi:
- Thưởng KPI hàng tháng & thưởng lương tháng 13
- Phụ cấp cơm trưa
- Luơng cạnh tranh, xét tăng lương hàng năm
- Được tham gia đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT & BHTN.
- Chế độ bảo hiểm chăm sóc sức khỏe, bảo hiểm tai nạn
- Thường xuyên được tham gia các khóa đào tạo
- Du lịch hàng năm, tham gia các họat động vì cộng đồng
Paris Baguette là thương hiệu con của tập đoàn SPC Hàn Quốc, tập đoàn có hơn 70 năm kinh nghiệm trong ngành thực phẩm. Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Với triết lý kinh doanh của tập đoàn: Tạo nên một thế giới hạnh phúc bằng chất lượng hàng đầu, sự coi trọng khách hàng và chinh phục những thử thách một cách sáng tạo, Paris Baguette đã không ngừng lớn mạnh, sở hữu mạng lưới cửa hàng rộng lớn: hơn 3500 cửa hàng ở Hàn Quốc và hơn 200 cửa hàng ở Trung Quốc, Mỹ, Pháp, Singapore và Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật Lao Động sau 1 tháng thử việc.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các buổi ngoại khóa
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Mission
Nhằm mở rộng sản xuất, kinh doanh tại Việt Nam, chúng tôi cần các ứng viên tài năng, sáng tạo cùng đồng hành để thỏa sức chinh phục đam mê bánh ngọt và góp phần tạo nên một thế giới hạnh phúc cho khách hàng.