Seedcom is looking for suitable members to join our dynamic and energetic Online Merchandising Team who are in charge of the https://kingfoodmart.com website (Kingfoodmart is having 50 stores in Ho Chi Minh) and mobile app OneLife (https://kingfoodmart.com/onelife-app). As an Online Merchandiser, you'll be the mastermind behind our online website/mobile app's great visual presentation of products that the target customers are looking for. You'll decide product assortments, craft compelling product descriptions, and optimize product pages to drive sales and conversions:
1. Analyze sales data, customer data, and market trends to anticipate product needs and plan product ranges and inventory (sale forecast).
2. Manage product information by working with content team and ensure accuracy across the website and mobile app
3. Create engaging product descriptions with photos and videos that resonate with target audiences
4. Work closely with the offline merchandisers or suppliers, and data analysts to negotiate prices, quantities, and selling period.
5. Create layout plans for online website/mobile app, ensuring optimal product display to maximize customer interest and sales.
6. Follow inventory movement and sale closely and consider markdowns, promotions, price changes, and clear-outs
7. Working closely with the marketing team to run and track the sale campaigns efficiently to quickly adjust the sale strategy in time.
Qualifications:
● Experience in e-commerce merchandising or a related field
● Excellent written and communication skills
● Bonus Point: A creative eye for product presentation
● Bonus Point: Work experience in SuperMarket
● Bonus Point: Willing to do whatever it takes to Learn and Grow
● Bonus Point: Dream Big
Paris Baguette là thương hiệu con của tập đoàn SPC Hàn Quốc, tập đoàn có hơn 70 năm kinh nghiệm trong ngành thực phẩm. Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Với triết lý kinh doanh của tập đoàn: Tạo nên một thế giới hạnh phúc bằng chất lượng hàng đầu, sự coi trọng khách hàng và chinh phục những thử thách một cách sáng tạo, Paris Baguette đã không ngừng lớn mạnh, sở hữu mạng lưới cửa hàng rộng lớn: hơn 3500 cửa hàng ở Hàn Quốc và hơn 200 cửa hàng ở Trung Quốc, Mỹ, Pháp, Singapore và Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật Lao Động sau 1 tháng thử việc.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các buổi ngoại khóa
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Mission
Nhằm mở rộng sản xuất, kinh doanh tại Việt Nam, chúng tôi cần các ứng viên tài năng, sáng tạo cùng đồng hành để thỏa sức chinh phục đam mê bánh ngọt và góp phần tạo nên một thế giới hạnh phúc cho khách hàng.