Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Implement the expansion strategy of HORECA, Vending Machine and On-premise channels.
- Acquire new accounts according to Highlands CPG’s criteria and channel distribution plan.
- Establish and develop business relationships with key stake holders of each and every customer.
- Deliver KPIs: number of Active Accounts, sales volume & Net Sales Revenue.
- Handle issues related to Sales Operation in the area within the given authority
- Manage Company’s assets, including POSM (Display rack,...),...in accordance with its process.
- Implement Activation programs based on Company’s long term & short-term objectives. Work with customers to ensure the programs be aligned by customers and can deliver business results. Maximize Marketing & other resources to deliver expected growth for sales.
- Implement customer business analysis/development/management tasks. Work with customers on specific Joint business plans. Analyze/review customers' monthly/ quarterly/ yearly performance.
- Monitor and control inventory of customers to ensure enough stock for all stores.
Yêu Cầu Công Việc
Experience:
- Graduated from Colleges or Universities and having minimum 3-year experience in Key Account development in large FMCG companies as (Senior) Supervisor level.
- Strong networking in On-premises Key Accounts.
- Proven capability in acquiring and developing important and large accounts in On-premise channels including Canteen, Office, Education, Transportation, Tourism…
- Experience in Read-to-Drink FMCG is preferred.
Work related skills:
- Very good communications skills.
- Very good at negotiation, plan setting and executing, problem finding and solving.
- Strong skills in customer business analysis/management, Program execution, Direct sales, Route Settlement.
- Basic Computers and English skills required.
- Basic analytical (numbers, details..).
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thai Corp International (Vietnam) Co. Ltd. (“TCI”) là công ty phân phối hàng tiêu dùng (FMCG) hàng đầu với hơn 25 năm kinh nghiệm tại thị trường Việt Nam. Hiện tại, TCI làm việc với tất cả các kênh phân phối lớn và có hơn 300 đại diện kinh doanh tại các tỉnh thành phố nhằm chăm sóc tất cả các nhà phân phối và cửa hàng bán lẻ trên toàn Việt Nam. TCI cung cấp dịch vụ nhanh hơn trực tiếp tới các siêu thị, đại lý, cửa hàng bán sỉ và lẻ tại thành phố Hồ Chí Minh. Trong năm 2010, TCI trở thành một trong những công ty lấy được giấy phép kinh doanh thương mại của chính phủ Việt Nam cho phép công ty phân phối hàng hóa, xuất nhập khẩu và kinh doanh tại Việt Nam. Hiện tại, TCI có mạng lưới phân phối tại 64 tỉnh thành với hơn 1000 đại lý cho hơn 50 ngàn của hàng bán lẻ tại Việt Nam. Với chức năng chính là bán và phân phối, TCI là nhà phân phối chính của các mặt hàng tiêu dùng chính của Thái Lan và các nước khác như Cá hộp ba cô gái, khăn giấy Cellox và E'Mos, sản phẩm sữa đậu nành ICB, đậu hũ ICB, bánh gạo Yappy và Dozo, kẹo mềm, snack... Tất cả các sản phẩm có tên tuổi này được biết và chấp nhận bởi người tiêu dùng Việt Nam. Là công ty phân phối, TCI luôn đặt tên tuổi của mình lên hàng đầu bằng những chiến lược quảng bá, quảng cáo, khuyến mãi tới các khách hàng chiến lược. Vào ngày 1 tháng 9 năm 2010, TCI đã chính thức sát nhập vào tập đoàn Berli Jucker Plc (BJC, Thailand) như là một đối tác kinh doanh.