Công ty thương mại LARIA ★ 1.0

Hồ Chí Minh
100 - 200 nhân viên
Thực phẩm & Đồ uống
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công ty thương mại LARIA

Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng

Việc làm Công ty thương mại LARIA

Cập nhật 11/03/2025 10:27
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI LARIA
[CISS] Content Manager
Công ty thương mại LARIA 1.0★
1 đánh giá 44 việc làm 10 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 11/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

MAIN RESPONSIBILITIES

1. Content Strategy:

  • Develop and execute a comprehensive content strategy aligned with the overall marketing and business goals of all campuses.

  • Look after all campus content plans and synergize for the best impact

  • Analyze communication trends to choose suitable themes/content for communication in each stage and specific campaigns.

  • Measure the effectiveness of communication of the implemented content. Monitor and report Content effectiveness to direct management.

  • Collaborate with team members and cross-functional teams to understand business objectives and create content plans to support those objectives.

2. Content Creation:

  • Develop (write, create) content for articles/videos/images on the website, blog, forums, social media applications, etc., related to the school or target customers.

  • Create content using language and images that convey brand messages, building customer brand awareness.

  • Ensure all content is well-researched, accurate, appropriate, and tailored to the target audience.

  • Write and edit content with a focus on clarity, consistency, and alignment with the organization’s voice.

3. Collaboration:

  • Work closely with the marketing, design, and product teams to ensure the content released is aligned with Schools’s image and design standards.

  • Tasks are assigned by the line manager.

  • Collaboratively work with booking agency to ensure the booking plan is timely and effectively implemented and monitored.

EXPECTED DIMENSION

  • Monitor user interactions daily on the school's digital channels.

  • Produce posts on Facebook, Instagram, YouTube, and websites….

  • Track and develop interactions on the School’'s social media pages: Facebook, Instagram, YouTube, and LinkedIn…

  • Generate trendsetting, standout content compared to the general landscape of international schools.

  • Understand the target audience's psychology and create compatible content to attract them, turning them into potential customers.

  • Support in ensuring the Enrollment department's Key Performance Indicators (KPIs).

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree in marketing, Communications, Languages, or a related field. 

  • Have at least 4-5 years of experience in communications, especially in positions related to content development and creativity.

  • Experience working in schools, particularly in the international school sector.

  • Exceptional writing and editing skills, with attention to details. 

  • Proficiency in using content management systems and social media platforms. 

  • Experience with analytics tools to measure and optimize content performance. 

  • Knowledge of SEO, SEM, social media marketing, and other digital marketing strategies. 

  • Excellent project management and organizational skills. 

  • Creative mindset with the ability to think strategically. 

  • Skills in planning, organizing, and executing projects effectively. 

  • Proficiency in English, both written and verbal. 

  • Capability to conduct thorough research and gather relevant information. 

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
07 Đ. Số 23, Khu đô thị Phú Mỹ Hưng, Quận 7

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI LARIA
Công ty thương mại LARIA Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 99 Hoàng Hoa Thám, Phường 6, Quận Bình Thạnh

Farmers Market là thương hiệu “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch”, được quản lý bởi Công ty TNHH Thương Mại LARIA. Mục tiêu của chúng tôi là trở thành “Chuỗi cửa hàng thực phẩm sạch hiện đại hàng đầu tại Việt Nam | Vietnam’s healthiest modern grocery store”.

Đội ngũ Farmers Market gồm 200 nhân sự đã không ngừng hoàn thiện để khẳng định vị thế thương hiệu trên thị trường và xây dựng niềm tin đối với đối tác và khách hàng. Chúng tôi cam kết chất lượng sản phẩm đến tay người tiêu dùng luôn phải được đảm bảo. Đồng thời, để tạo nên trải nghiệm mua sắm liền mạch O2O (online to offline), chúng tôi đã & đang xây dựng hệ thống bán lẻ đa kênh (Omni Channel), phục vụ hơn 4.000 lượt khách mỗi ngày.


Review Công ty thương mại LARIA

1.0
1 review

11/03/2025
Nhân viên Thu mua tại Hồ Chí Minh

Chế độ lương thấp, ko có phúc lợi gì cho nhân viên

Những nghề phổ biến tại Công ty thương mại LARIA

Bạn làm việc tại Công ty thương mại LARIA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty thương mại LARIA

Công ty thương mại LARIA

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo