Mô tả công việc
Receive information, deploy directions from superiors to departments and supervise implementation.
Prepare periodic monitoring reports for other directors/departments.
Track the progress of the company's work, HR-related tasks, support budget formulation and management.
The representative of the Director makes decisions when necessary (arising problems, minor), supervises the progress and efficiency of work.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
• Insurance as labor law (apply from starting date)
- Health Care Insurance (24/7)
• 14 Annual Leaves
• Working hours: 8 hours/day, 2 days off/week
• Relocation, home leave ticket allowances
• Accommodation, uniform, transportation, meals
• Service Charge
• Others benefits
Yêu cầu công việc
• Strong communication and negotiation skills (all levels of management and external customers)
• Financial and operational analytical skills (operational analysis)
• Knowledge of departmental and hotel operations
• Ability to exercise judgment in evaluating situations and in making sound decisions
• Ability to analyze and interpret financial data
• Leadership and organizational skills (team orientation, flexible, adaptable)
• Ability to analyze large volume of complex financial information from many sources and create reports, forecasts projections
• Proficiency in MS Office suite applications (Excel, Word, Powerpoint)
Additional Preferences:
University degree in Accounting or Finance / Accounting certification (eg CIMA)
Hotel level or industry experience
Yêu cầu hồ sơ
- Apply to via Hoteljob or jobs.hilton.com
- Tel: 0329 590 055
TUMYS HOMES là công ty chuyên đầu tư các dự án bất động sản. Chúng tôi mong muốn tìm được những bạn trẻ có năng lực và nghị lực dám đương đầu thử thách, tham gia đội ngũ để cùng nhau biến giấc mơ thành hiện thực
Tập đoàn Bất động sản TUMYS HOMES là một trong những tập đoàn Bất động sản đi tiên phong phát triển các dự án chung cư trung và cao cấp tại các vùng kinh tế trọng điểm ở TP.HCM và các khu vực khác trong cả nước.