Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Cập nhật 20/09/2024 12:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn
Trợ lý Giám đốc Kinh doanh/ Assistant Director of Sales (base in HCM)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 06/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Phan Thiết - Bình Thuận

Mô tả công việc

The Assistant Director of Sales is responsible for the planning and execution of strategic sales initiatives, overseeing department financials, and maximizing revenue opportunities. This role works closely with the Finance team and Director of Sales and marketing to align departmental goals with overall hotel targets, managing all group, transient, and catering sales activities to drive business growth.

Essential Duties and Responsibilities

1. Strategic Planning & Reporting

o Prepare, implement, and compile data for the strategic sales plan, weekly, monthly reporting, annual goals, and sales budget, and produce forecasts and other required reports.

o Analyze monthly P&L and month-end reports to identify deviations from business goals and formulate corrective actions.

2. Financial Management

o Collaborate with Finance in preparing and managing the department’s budget and financial forecasts.

o Participate in management meetings to discuss progress towards business goals and develop annual business plans for the department.

3. Team Management & Leadership

o Conduct daily briefings with the sales team to communicate current key activities and objectives.

o Identify and develop high-potential team members, conduct performance reviews, manage performance issues, and maintain team motivation and professionalism.

4. Sales & Revenue Generation

o Direct all group, transient, and catering/banquet sales activities to maximize hotel revenue.

o Analyze competitive trends, customer feedback, and market changes to adapt sales strategies proactively.

5. Marketing & Public Relations

o Oversee all advertising, PR, and promotional activities in conjunction with corporate marketing.

o Actively participate in sales presentations, property tours, and customer meetings to drive business.

6. Guest Relations & Market Analysis

o Evaluate guest needs, the guest mix, and competitive trends to recommend relevant product or service adjustments.

o Engage with community and professional organizations to maintain visibility and enhance the hotel's positive image.

7. Operational Oversight

o Monitor team performance, conduct monthly departmental meetings, and ensure high standards of professionalism.

o Stay fully conversant with hotel fire, life safety, and emergency procedures.

8. General Duties

o Attend all briefings, meetings, and training sessions as assigned by management.

o Maintain personal appearance and hygiene standards, performing other reasonable duties as assigned.

Quyền lợi được hưởng

  • Service charge/Phí dịch vụ
  • 2 days off / week/ Nghỉ 2 ngày/tuần
  • Full Social Insurance/Bảo hiểm xã hội đầy đủ
  • International work environment/Môi trường làm việc quốc tế
  • Duty meal/Bữa ăn theo ca
  • Accor Group employee benefits (discussed in interview)/Quyền lợi Nhân viên Tập đoàn Accor (trao đổi khi phỏng vấn)

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s Degree in Sales & Marketing, Business Administration, Hotel Management, or a related field preferred.
  • 3+ years of experience in sales or marketing within the hospitality industry, including supervisory or managerial experience in a related role, or an equivalent combination of education and experience.
  • Strong Communication Skills: Ability to engage effectively with clients, team members, and third parties, consistently reflecting positively on the hotel, brand, and company.
  • Sales & Negotiation Skills: Proficiency in sales techniques, client relationship management, and negotiation to maximize revenue opportunities.
  • Analytical & Strategic Planning: Strong analytical skills for market research, competitor analysis, and strategic planning to drive business growth.
  • Technical Proficiency: Advanced knowledge of Microsoft Office and Opera or similar property management systems.
  • Problem-Solving & Organizational Skills: Strong problem-solving and organizational abilities to manage multiple projects and priorities efficiently.

Yêu cầu hồ sơ

- CV/ Hồ sơ ứng tuyển

- Potrait Photo/ Ảnh thẻ

- Notaried ID Card/ Căn cước công dân

- Health check/ Giấy khám sức khỏe

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn
Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty NNC Pharma là Công ty liên doanh Việt Nam – Lào thành lập năm 2008. Công ty NNC là Công ty tiếp thị và phân phối dược phẩm, thiết bị y tế và hàng tiêu dùng FMCG có trụ sở chính tại Thủ đô Viêng Chăn - Lào, 3 Chi nhánh tại 3 miền của nước Lào và có 3 văn phòng tại Hà Nội, Hồ Chí Minh và Thái Lan. Công ty NNC hướng đến trở thành một tập đoàn thương mại - sản xuất - công nghiệp uy tín và hiệu quả tại Lào.

 

Những nghề phổ biến tại Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Bạn làm việc tại Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Công Ty Thương Mại Và Đầu Tư Sài Gòn - Viêng Chăn

Click để đánh giá