Phúc lợi
- Laptop
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Công tác phí
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTION
- Take care and answer client's information and oversee the sales process for the business.
- Work with senior team members to identify and manage assigned clients
- Communicate with clients to understand their needs and offer solutions to their problems.
- Ensure excellent customer service through regular client follow-up.
- Manage licenses and contracts for customers when the quote has been agreed, customers have signed contracts.
- Build and maintain strong relationships with clients.
- Actively consult with key affiliates on an ongoing basis to help exceed their revenue objectives by recommending and implementing best practices or additional products/services to promote.
- Create positive, long-lasting relationships with current and potential clients.
- Maintain and follow campaign activities in CRM.
- Prepare proposal materials customised for each client’s specific business needs.
- Develop rapport with key decision-makers
- Set up virtual and in-person sales meetings
BENEFITS
- Working Time: 9:00 - 18:30, Monday - Friday
- Transportation & phone support: according to the company's policy for using Grab business
- Awards and gifts on special occasions (Birthday, Marriage, Mourning, Sickness, Women's Day; Mid-Autumn Festival; Christmas, New Year...)
- Fully equipped with equipment and tools, documents according to Company policy (email; computer/laptop; desk & chair; etc.)
- Fun time: Holiday activities; Company trip; Year End Party; Company Birthday; Culture Day; Town Hall
- A free snack area from the company: refrigerator, microwave, light snacks
- Other welfare & support regimes according to the Company's general regulations.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree is required.
- Good communication skills with a demonstrated ability to communicate at all levels of the organization.
- Good communication skills, problem-solving abilities.
- Knowing website development, SEO, and e-commerce is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Trên 4,5 Tr VND
Thành lập từ năm 2004, với hơn 18 năm kinh nghiệm, Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống quản lý Quốc tế (Gimasys) đã trở thành đối tác tin cậy và uy tín cho các dự án công nghệ thông tin, cung cấp các giải pháp chuyển đổi số cho doanh nghiệp.
Trên chặng đường phát triển của mình, Gimasys đã thiết lập mối quan hệ đối tác và trở thành nhà cung cấp hàng đầu của các Tập đoàn Công nghệ lớn trên Thế Giới, như Salesforce, Oracle, NetSuite và Google.
Với sự liên kết chặt chẽ này, Gimasys khẳng định luôn bắt kịp các xu hướng công nghệ mới nhất và luôn sẵn sàng đáp ứng các nhu cầu cải tiến của doanh nghiệp.
Review Gimasys
Chế độ phúc lợi, môi trường văn hoá nhìn chung thì ổn(RV)
Các sếp rất quan tâm nhân viên, tạo điều kiện phát triển(RV)
Công ty về phúc lợi, chế độ thì oke(RV)