Truyền thông Unicomm

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Truyền hình / Báo chí / Biên tập
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Truyền thông Unicomm

Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin

Việc làm Truyền thông Unicomm

Cập nhật 21/01/2025 23:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Truyền thông Unicomm
[CISS] Content Manager
Truyền thông Unicomm
62 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 11/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

MAIN RESPONSIBILITIES

1. Content Strategy:

  • Develop and execute a comprehensive content strategy aligned with the overall marketing and business goals of all campuses.

  • Look after all campus content plans and synergize for the best impact

  • Analyze communication trends to choose suitable themes/content for communication in each stage and specific campaigns.

  • Measure the effectiveness of communication of the implemented content. Monitor and report Content effectiveness to direct management.

  • Collaborate with team members and cross-functional teams to understand business objectives and create content plans to support those objectives.

2. Content Creation:

  • Develop (write, create) content for articles/videos/images on the website, blog, forums, social media applications, etc., related to the school or target customers.

  • Create content using language and images that convey brand messages, building customer brand awareness.

  • Ensure all content is well-researched, accurate, appropriate, and tailored to the target audience.

  • Write and edit content with a focus on clarity, consistency, and alignment with the organization’s voice.

3. Collaboration:

  • Work closely with the marketing, design, and product teams to ensure the content released is aligned with Schools’s image and design standards.

  • Tasks are assigned by the line manager.

  • Collaboratively work with booking agency to ensure the booking plan is timely and effectively implemented and monitored.

EXPECTED DIMENSION

  • Monitor user interactions daily on the school's digital channels.

  • Produce posts on Facebook, Instagram, YouTube, and websites….

  • Track and develop interactions on the School’'s social media pages: Facebook, Instagram, YouTube, and LinkedIn…

  • Generate trendsetting, standout content compared to the general landscape of international schools.

  • Understand the target audience's psychology and create compatible content to attract them, turning them into potential customers.

  • Support in ensuring the Enrollment department's Key Performance Indicators (KPIs).

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree in marketing, Communications, Languages, or a related field. 

  • Have at least 4-5 years of experience in communications, especially in positions related to content development and creativity.

  • Experience working in schools, particularly in the international school sector.

  • Exceptional writing and editing skills, with attention to details. 

  • Proficiency in using content management systems and social media platforms. 

  • Experience with analytics tools to measure and optimize content performance. 

  • Knowledge of SEO, SEM, social media marketing, and other digital marketing strategies. 

  • Excellent project management and organizational skills. 

  • Creative mindset with the ability to think strategically. 

  • Skills in planning, organizing, and executing projects effectively. 

  • Proficiency in English, both written and verbal. 

  • Capability to conduct thorough research and gather relevant information. 

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
07 Đ. Số 23, Khu đô thị Phú Mỹ Hưng, Quận 7

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Truyền thông Unicomm
Truyền thông Unicomm Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Ô 405 tầng 4, tòa nhà An Bình, số 3 Trần Nguyên Đán, Phường Định Công, Quận Hoàng Mai, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Trải qua hơn 12 năm hình thành và phát triển, đến nay Công ty TNHH Truyền thông Unicomm trở thành tổ hợp truyền thông, sáng tạo, tổ chức sự kiện và xây dựng thương hiệu hàng đầu Việt Nam. Nổi bật với các chiến dịch truyền thông "Thương hiệu quốc gia", "Giờ trái đất", "Giải Xe đạp quốc tế VTV cúp Tôn Hoa Sen", "Giải bóng chuyền quốc tế VTV cúp Tôn Hoa Sen"; các chương trình truyền hình "Chống buôn lậu hàng giả, bảo vệ người tiêu dùng", "Đón tết cùng VTV", "Sự kiện & Bình luận", "Nhịp đập 360 độ thể thao", "Tạp chí kinh tế cuối tuần"v.v...và các dịch vụ quảng cáo độc đáo, hiệu quả khác... Với kinh nghiệm phục vụ đa dạng khách hàng trong và ngoài nước: Samsung, Sharp, Aosmith, Huyndai, Hoa Sen Group, Gelex, Vietjet, Karofi, Sakos, Nam Dược, Hoa Linh, OPC, Sunhouse, EVN, Sohaco, Nagakawa, Thibidi, Vinakip, Niferco, Alcorest...chúng tôi cam kết luôn mang đến cho các khách hàng, đối tác những giải pháp/dịch vụ truyền thông tối ưu nhất. Bên cạnh mục tiêu cung cấp các dịch vụ: Xây dựng thương hiệu, tổ chức sự kiện, quảng cáo & truyền thông, sáng tạo, sản xuất TVC, film tự giới thiệu, viral clip... đẳng cấp và chất lượng cao, Unic hướng tới trở thành đơn vị xây dựng và thực hiện các dự án truyền thông cộng đồng hàng đầu Việt Nam.

 
 

Những nghề phổ biến tại Truyền thông Unicomm

Bạn làm việc tại Truyền thông Unicomm? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Truyền thông Unicomm

Truyền thông Unicomm

Click để đánh giá