Việc làm Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Cập nhật 21/08/2024 17:48
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Victoria Investment Group
Executive Assistant (English & Chinese)
Công Ty TNHH Victoria Investment Group
29 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
- Bình Dương

Mô tả Công việc

JOB SUMMARY

Dedicated to take care of assigned departments assistance tasks

KEY DUTIES AND RESPONSIBILITIES

We are seeking for proactive and detail-oriented department assistant to support factory operations. The ideal candidate will assist with various back-office tasks, events, training, and employee engagement activities.
Key responsibilities include:
- Provide assistance and support to foreign visitors, guests, and colleagues during their business trips to Vietnam.
- Maintain and update records for foreign guests visiting Vietnam, as well as Vietnamese staff traveling abroad for business.
- Arrange travel logistics such as booking flights, transportation, hotel accommodations, and restaurant reservations.
- Monitor and follow up on work permits, visas, and temporary residence cards for expatriates.
- Assist in organizing events (e.g., tours, dinners) for foreign guests.
- Handle payment processes, clear expenses, and prepare monthly administrative reports.
- Serve as a translator and interpreter for guests as needed.
- Communicate and coordinate with overseas departments when required.
- Perform other job-related duties as assigned.

Yêu Cầu Công Việc

Education

College and above.
Major in Business Administration, English, Chinese or other related subjects.

Experience

Minimum 3 years in similar positions

Knowledge

Be able to comfortably use both English and Chinese
English: Verbal communication + Written
Chinese: Verbal communication + Reading + Typing

Functional Skills

Proficiency in MS Office (MS Excel, MS Word and MS PowerPoint, Outlook)

Other Abilities

Excellent time management skill, have ability to prioritize work
Strong organizational skills especially multi-tasking
Attention to details and problem-solving skills
Helpful and friendly demeanor
Ability to stay calm under pressure
Work at Tan Phu Trung Industrial Park (Cu Chi, HCMC). We provide shuttle bus from Ho Chi Minh, Binh Duong and Dong Nai.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
KCN Tân Phú Trung, Tân Phú Trung, Củ Chi, Hồ Chí Minh
Bình Dương

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Victoria Investment Group
Công Ty TNHH Victoria Investment Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
93 Nguyễn Thị Minh Khai, Lộc Thọ, Nha Trang, Khánh Hòa

Mô tả công việc

- Quản lý công văn, hồ sơ...
- Quản lý văn phòng phẩm
- Quản lý tuyển dụng
- Quản lý tài sản
- Tổ chức các chương trình đào tạo
- Chấm công, lương
- Các công việc khác.

Yêu cầu ứng viên

- Có 3 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương 
- Kỹ năng sắp xếp và xử lý công việc tốt
- Kỹ năng giao tiếp tốt
- Am hiểu luật Lao động, Luật liên quan HCNS

Quyền lợi

- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp có nhiều cơ hội thăng tiến.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.

Địa điểm làm việc

- Khánh Hoà: TP Nha Trang

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Victoria Investment Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Click để đánh giá