Mô tả công việc
Handle guest check-in including the processing of their reservations and rooming at the unit level.
Handle all guest requests during their stay. Act in a pleasant, courteous and cheerful way.
Handle all front desk cashiering duties. Must be prepared to work shifts.
Organise and implement guest programs/plans that anticipate and meet guest needs and interest.
Handle conduct of site inspections as required.
Act as a link between departments on operations and sales processes.
Support sales and marketing by providing relevant information including customer feedback and sales leads.
Manage individual portfolio assigned to maximize guest satisfaction.
Contribute to increase customer satisfaction level and the ratio of compliments against complaints.
Contribute to receive guest feedback forms to meet 20% of all departures.
Quyền lợi được hưởng
International and professional working environment
• Social insurance, unemployment insurance, health insurance
• Attractive salary and annual bonus
Yêu cầu công việc
• College graduate & above, preferably with major in Hospitality or related professional area.
• Ability to work independently, teamwork spirit, self-motivation & enthusiastic
• Good customer service skills, outgoing & friendly
• Well-groomed & paying attention to details, good work ethics
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - Tòa nhà Fraser Suites Hanoi, 51 Xuân Diệu, Quảng An, Tây Hồ, Hà Nội
Mô tả công việc
- Quản lý công văn, hồ sơ...
- Quản lý văn phòng phẩm
- Quản lý tuyển dụng
- Quản lý tài sản
- Tổ chức các chương trình đào tạo
- Chấm công, lương
- Các công việc khác.
Yêu cầu ứng viên
- Có 3 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương
- Kỹ năng sắp xếp và xử lý công việc tốt
- Kỹ năng giao tiếp tốt
- Am hiểu luật Lao động, Luật liên quan HCNS
Quyền lợi
- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp có nhiều cơ hội thăng tiến.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.