Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Cover HR activities of Ho Chi Minh Office, Phnompenh Office, Myanmar Office
- Manage and ensure all HR activities including compensation, benefits, insurance comply with the Labor Law and Social Compliant
- Monitor effective recruitment labor and make the training needs
- Deploy appraisal rule, make appraisal data, appraisal result
- Develop the labor relationship and control turnoverate
- Making HR reports such as manpower, costing and others
- Other HR and supportive activities
Yêu Cầu Công Việc
- University Degree with major in Human Resources or in related fields.
- Minimum 2 years experience at same level ( Having worked in Japan company before is priorited)
- Good at English.
- Able to work well under pressure, meet target & deadlines
- Highly self disciplined, good sence of responsibilities
- Hard working, good communication, logic & analytical thinking
- Strong leadership, management, communication skills are compulsory.
- Skilled in Computer Operation (MS Office, Windows, Word, Excel, PowerPoint etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 Tháng
- Cơ hội huấn luyện: Được đào tạo chuyên môn
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 8:00-17:00. Thứ 2-thứ 6. (Sáng t7: trung bình 16 buổi/năm)
- Đồng nghiệp: Thân Thiện
- Phúc lợi:
- Tăng lương hàng năm
- Thưởng sản lượng, thưởng doanh thu từ 2 - 4 tháng lương hàng năm
- Tham gia đầy đủ theo các chế độ và chính sách của nhà nước
- Có cơ hội thăng tiến cao
- Thưởng tháng lương 13, tất niên, du lịch hàng năm. - Ngày nghỉ: 100 ngày / 1 năm
- Lương: 700 - 900 USD