Ensure the smooth execution of the planning process in order to guarantee the availability of the product while optimising customer service and cost and while improving the quality of stocks.
- Build the Supply plan of the entity based on the validated sales forecasts, the co-packing plan and the stocks and supply/procurement parameters.
- Check the logistic feasibility through the analysis of the stocks equation. And exchange with the MSL about the long-term issues (capacity, gap between capacity and demand)
- Manage the replenishment process through the evaluation of the shortage risks and by communicating priorities to the MSL.
- Manage stock levels in accordance with the objectives of the country and analyze obsoletes and slow movers. Define and implement action plans.
- Decrease shortages by the analysis of the causes, the definition of the action plans and the challenges of suppliers about the MAD dates of products which are out of stock.
- Define and follow the Key Performance Indicators (out of stock, service rate, stock) and communicate them internally and to the MSL.
- Experience of Supply Planning in international FMCG Company.
- Experience in SAP.
- Good at Microsoft Office.
- Attention to details.
- High level of accuracy and responsibility to follow through
- Personality: honest, trust worthy, respectful, sensitivity, flexible, integrity
ZEE được sáng lập bởi Quan Ngọc - người từng là Giám đốc Giải trí của Zing News, Giám đốc nội dung của Saostar. Với bề dày lịch sử hoạt động báo chí, cùng kinh nghiệm quản lý truyền thông cho nhiều thương hiệu, dự án giải trí và nghệ sĩ, kết hợp với nhà đồng sáng lập Vũ Phạm - một người có thế mạnh về sáng tạo, tổ chức sự kiện,... Chính thức ra đời vào tháng 2016/80, ZEE khởi đầu là PR Agency, đã nhanh chóng chuyển mình và dẫn đầu xu hướng trở thành Integrated Agency với các dịch vụ hỗ trợ, tư vấn cho các thương hiệu từ khâu chiến lược đến triển khai. các cuộc thi, sự kiện nhằm đưa khách hàng đến với người tiêu dùng thông qua các hình thức mới, sáng tạo và phù hợp với xu hướng. Với đội ngũ hơn 2 chuyên gia xây dựng chiến lược vững chắc và <> văn phòng tại Hồ Chí Minh và Hà Nội, mô hình đại lý "one stop shop" của ZEE đáp ứng mọi yêu cầu của khách hàng, từ đó trở nên thành công. là lựa chọn hàng đầu của nhiều "ông lớn" để đồng hành trong chiến dịch khởi động lần đầu tiên tại Việt Nam. Không chỉ là một sự hợp tác, cơ hội đồng hành và "mở cửa" đã mang đến cho ZEE và các đối tác những thành tựu và câu chuyện khó quên trong hành trình phát triển.
Review ZEE Việt Nam
Nơi làm việc thứ vị, cải thiện được các kỹ năng mềm, xây dựng tính kỉ luật (indeed)
Học được kiến thức nhất định và môi trường làm việc tốt. Lương hơi thấp. (indeed)