Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
Provide leadership and supervision in the project engineering team and facilities maintenance team in support of the engineering department and company goals. Develop personnel, processes, and procedures, and provide the necessary technical expertise to complete construction and facility improvement projects; safely, on time, as specified, and under budget.
SCOPE OF RESPONSIBILITY
Manage the activities of the construction projects while fully utilizing the support of all other departments to meet company objectives. Also building and training a facilities maintenance team to cover HVAC, facilities, restrooms, etc. Direct the activities of onsite construction personnel to meet company objectives. Responsible for constructing high quality facility projects for a predetermined price within budgetary and time constraints.
ESSENTIAL DUTIES & RESPONSIBILITIES
- Designing and managing renovation projects, upgrades, equipment additions and supervising and ensuring third parties are complying with agreed terms and material specs.
- Communicate with A & E firms, construction companies, government officials, etc.
- Solicits, bids, and negotiates with contractors for repairs, replacements, and maintenance services in the following areas: electrical, plumbing, heating, air conditioning, fire protection, structural, cleaning and sanitation, to obtain the most advantageous price, terms, discount allowances, quality, delivery, and service.
- Keep the facilities team focused on reducing costs, improving working environments, and ensuing the team is working with integrity.
- Assists in obtaining necessary permits, approvals, and licenses as they pertain to land acquisition, business establishment, and construction.
- Studies job specifications to plan and approve construction of project according to owner specifications.
- Formulates reports concerning such areas as work progress, costs, and scheduling.
- Compiles data and writes reports regarding existing and potential engineering studies and projects.
- Monitors and controls constructing of high-quality facility projects for a predetermined price within budgetary and time constraints.
Yêu Cầu Công Việc
MINIMUM QUALIFICATIONS
Education
- May require a bachelor’s degree in Maintenance/Construction related field. Masters or MBA is a plus.
Experience
- Minimum 5-year experience managing a Construction/Facility Engineering.
- Proven track record of success measured by increased responsibility and attainment of prescribed objectives.
Knowledge of:
- Knowledge of materials, methods, and the tools involved in the construction or repair of factory buildings, dormitory buildings, or other structures such as highways and roads.
- Knowledge of machines and tools, including their designs, uses, repair, and maintenance.
- AutoCAD knowledge and experience with the ability to produce quality and detailed drawings.
- Management best practices.
Skills and Abilities
- Excellent organizational skills
- Excellent negotiation skills
- Demonstrated ability to lead people and get results through others.
- Ability to think ahead and prepare action plan to achieve results.
- Strong interpersonal and communication skills
- Problem analysis and resolution
- Attention to detail.
- Systems and continuous improvement orientation
- Ability to manage multiple priorities in a fast-paced and changing work environment.
- Team orientated thinker.
- Strong analytical skills
- General understanding of Office applications
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.
Review Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Wanek Furniture
Nơi thích hợp cho làm việc nhóm từ công nhân đến cấp quản lý.
Wanek furniture cty lừa đảo vô trách nhiệm.
Nơi làm việc năng động.