Mô tả công việc
- Negotiate / offer inspection services and rate to clients.
- Search and develop new clients.
- Record / summary the volume of clients and the key commodities
- Organize sales visits to clients.
- Make customer survey and record their feedback.
- Maintain good relationship with clients through calling, email and visiting.
- Record / summary the volume of clients and the key commodities
- Search other competitors' rate & performance.
- Handle for collection of new clients and key clients as assigned by Direct Manager
- Submitting the weekly and monthly report to Direct Manager
- Other tasks as requested by the Direct Manager
Yêu cầu công việc
- Fluent English (Comprehensive in Writing and Speaking).
- At least 01-year experience in Sales, Business Development or similar roles.
- Experience in B2B transaction is preferrable
- Interest in service-related business.
- Patience, client-oriented, and commercial awareness.
- Ability to work independently as well as collaboratively.
- Good at interpersonal skill.
- Good communication skill (both writing and speaking).
Quyền lợi được hưởng
18 days of annual leave
Yearly review
Với kinh nghiệm 6 năm phát triển - Max Group tiền thân là Maxxus Digital Marketing Agency, chúng tôi cung cấp dịch vụ tư vấn chiến lược marketing tổng thể cho doanh nghiệp và thực hiện các chiến dịch truyền thông hiệu quả. Max Group kết hợp giữa tính chiến lược, sáng tạo và nghiên cứu tính cách thương hiệu để cùng bạn kiến tạo lộ trình ý tưởng, bay vào “vũ trụ Marketing”, khám phá “kho báu thành công”. Dựa trên các nền tảng dịch vụ đa dạng bao gồm các bộ phận: Max digital, Max creative, Min agency, Max media, Max solf chúng tôi tạo ra những “cuộc hành trình truyền thông” với cách tiếp cận đa chiều, đúng đối tượng mục tiêu và tối ưu hiệu quả.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2023
Mission
Tạo ra những “cuộc hành trình truyền thông” với cách tiếp cận đa chiều, đúng đối tượng mục tiêu và tối ưu hiệu quả.