Mô tả công việc
Prepare correspondence, reports and materials for.
Prepare and mail checks
Arranging meeting, taking minutes and keeping notes.
Liaising with members of staff in other departments or external contacts.
Maintain and control Staff Duty Roster weekly, Compensation Leave Report per month to Human Resource.
Answer telephone, take messages.
Translation of office document into a foreign language of a commercial partner
Ordering and maintaining stationery and dry food from General store
Perform general clerical duties to include but not limited to: photocopying, mailing and printing
Organizing and storing paperwork, documents and computer-based information
Conduct searches to find needed information, using such sources as the Internet.
Prepare in advance all the tasks (documents of training)
Other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Career development with Fraser Hospitality Group
- Attractive salary package
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Finance, Commerce or Hospitality/Tourism Management
- Highly developed analytical and problem solving skills with high regard for detail and accuracy, administrative and interpersonal skills
Yêu cầu hồ sơ
Tại Frasers Hospitality, thương hiệu đặc trưng của chúng tôi về các dịch vụ đổi mới và nhiều cơ sở vật chất toàn diện đã góp phần tạo nên thành công của chúng tôi trong việc đưa Frasers trở thành một trong những công ty quản lý căn hộ dịch vụ có thương hiệu hàng đầu.
Từ những bất động sản hàng đầu tại Singapore, Frasers đã mở rộng và hiện có mặt tại các thành phố cửa ngõ lớn như: Bahrain, Bangkok, Bắc Kinh, Budapest, Thành Đô, Doha, Dubai, Edinburgh, Glasgow, Hà Nội, Hồng Kông, Istanbul, Jakarta, Kuala Lumpur , London, Manila, Melbourne, Nam Kinh, New Delhi, Osaka, Paris, Seoul, Thượng Hải, Thâm Quyến, Singapore, Tô Châu, Sydney, Thiên Tân, Bangalore, Quảng Châu, Perth, Vô Tích, Chennai.