Mô tả công việc
- Ensure that all new associates attend the Hotel Orientation program
- Conduct training needs analysis of the hotel and departments.
- Associate with Department Heads to develop departmental on the job training schedules that meet departmental operating objectives.
- Develop and implement training programs to meet specific department/hotel needs.
- Establish a training library of books, videos, journals and resources to assist trainer and staff development.
- Prepare and administer the training calendar on monthly basis.
- Ensure all staff receives ongoing training in Radisson Corporate Training Programs.
- Facilitate management training programs.
- Source and obtain specialist assistance to conduct training when needed.
- Monitor all training activities conducted on and off site.
- Evaluate training effectiveness by attending as many training sessions as possible.
- Liaise with training consultant conducting hospitality training courses.
- Maintain an up to date record of suppliers of training resources.
- Prepare training budget to meet the business goal.
- Administer the training budget and purchase training materials as required.
- Assist in the selection and appointment of departmental trainers and set up training system.
- Ensure that all associates comply with the grooming and uniform standards.
- Create a learning organization and resources library
- Promote by example the principles of “Yes I Can”
- Assist in hotel Recognition Program.
- Actively promote a work environment, which cares for guests and associates alike.
- Manage the administration of trainees and apprentices on the property
- Keep good relationship with vocational schools.
Quyền lợi được hưởng
Accommodation for remote staff
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for career development
Be entitled to welfare policies in accordance with state and company regulations
Opportunities for training and development in an international hospitality environment
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or higher
Strong presentation and organizational skills
Excellent oral and written communication skills
Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
Strong Microsoft Office suite and reporting system skills
Yêu cầu hồ sơ
Thành lập từ năm 2003, sau hơn 20 năm phát triển, Hệ thống Anh ngữ Quốc tế AMES - AMES ENGLISH tự hào là đơn vị tiên phong ứng dụng công nghệ trí tuệ nhân tạo vào giảng dạy, trở thành tổ chức đào tạo Tiếng Anh chất lượng hàng đầu tại Việt Nam.
Cho đến nay, AMES ENGLISH đã xây dựng thành công hệ thống 50+ trung tâm trên toàn quốc, với hơn 200.000 học viên, cung cấp các khóa đào tạo : Tiếng Anh Trẻ Em - Luyện thi IELTS cam kết đầu ra - Tiếng Anh Doanh Nghiệp và Du học.
Tầm nhìn Là tổ chức đào tạo Tiếng Anh chất lượng tốt nhất Việt Nam với nhà giáo tận tâm và công nghệ tiên tiến
Sứ mệnh Vì một Việt Nam giỏi Tiếng Anh
Review AMES ENGLISH
Không có lộ trình thăng tiến rõ ràng, lương ở mức trung bình, Quản lý chưa quan tâm đến nhân viên. Phòng học không cách âm tốt. (ID)