- Closely monitor daily BPO performance, take action internally & externally to achieve SLA Process daily/monthly booking to Vendors & resolve related BPO incidents.
- Proactively work with Vendors & internal team to resolve bottlenecks in process/operations, ensuring end-to-end BPO fulfillment & quality.
- Frequent meeting/analysis/review/build relationships with Vendors and internal stakeholders to ensure smooth business operations.
- Work with related teams to investigate/resolve issues/incidents related to BPO/staff from vendors.
- Understand business landscape, continuously benchmark with other markets/businesses who also use similar BPO supplies to ensure our strong position in the market.
- Contribute & process Vendor evaluation with internal teams.
- Passionate about people & delivery operations.
- Good communication skills both verbal & written.
- Talk with numbers, facts & figures.
- Be able to work cross- function and at multi levels.
- Good at problem solving.
- Excellent team-player.
- Data & SOP driven- Good at Excel.
- Experience in vendor/3PL management is a plus.
- Can-do attitude, act like a business owner.
- Continuously driving for excellence.
- Able to work under high pressure and tight deadlines.
MiTek Vietnam, trước đây là Platinum Global, được thành lập vào năm 2007. Với hơn 2.500 kỹ sư và nhân viên chuyên nghiệp khác tại Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam, phục vụ khách hàng về Kiến trúc, Bản vẽ, Thiết kế kỹ thuật, Dự toán, Tiếp thị và các Dịch vụ khác cho ngành xây dựng trên toàn cầu.
Công ty MiTek (công ty con của Berkshire Hathaway) cung cấp các dịch vụ độc đáo lấy khách hàng làm trọng tâm cho khách hàng trên khắp nước Úc, New Zealand, Bắc Mỹ, Vương quốc Anh và Châu Âu. Dịch vụ MiTek Việt Nam tuyển dụng hơn 2.500 kỹ sư có trình độ đại học và nhân viên chuyên môn liên quan đảm nhận việc ước tính, soạn thảo, thiết kế/tính toán kết cấu và các công việc liên quan khác.
Review Mitek
Văn phòng khá tươm tất nhưng môi trường làm việc độc hại (FB)
Bảo hiểm full lương, phép năm đầy đủ (FB)