Mô tả công việc
POSITION SUMMARY:
- Assist to supervise the service and delivery of menu items in assigned restaurant ensuring a high level of quality and consistency.
RESPONSIBILITIES:
- Assist manager in the outlet’s operation.
- Associate duty roster and station plan.
- Handle of guests complains.
- Check on associate discipline, grooming standards and punctuality.
- Ensure of service standards during operations and also to give training and guidance.
- Check of guests’ satisfaction and proper handling of feedback and follow-up.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiate
Yêu cầu công việc
ABILITIES/ KEY COMPETENCIES/ SKILLS:
- Good communication skills.
- Problem solving and training abilities
- Have good understanding about French Food & Beverage.
EDUCATION/ EXPERIENCE/ CERTIFICATES:
- High School or Vocational Certification in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
- 1 years related experience or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
New World Hotel Sài Gòn được khởi công xây dựng từ năm 1991 và chính thức khai trương vào ngày 8/10/1994. Cho đến nay, khách sạn đã có gần 30 năm hoạt động với nhiều thành tích đáng nể. Trong đó, New World từng là nơi đón tiếp nhiều nhân vật tầm cỡ thế giới. Có thể kể đến những vị cựu Tổng thống Mỹ như: George W.H. Bush năm 1995, Clinton năm 2000, George W.Bush năm 2006…
Sau 5 năm không ngừng hoàn thiện và phát triển, New World Sài Gòn đã được Tổng cục Du Lịch Việt Nam công nhận là khách sạn 5 sao vào ngày 25/2/1999. Đến ngày 25/10/2010, khách sạn chính thức được đổi tên thành The New World Saigon Hotel cùng logo là hình quả dâu tằm. Đây là hình ảnh tượng trưng cho văn hóa phục vụ, lòng mến khách của phương Đông hiện đại.
Review New World Saigon Hotel
Môi trường làm việc thoải mái thân thiện, phúc lợi tốt
Giám đốc bán hàng
Giám đốc bán hàng