Mô tả công việc
TASKS CLARIFYING
• Open the hotel door, see off guests, welcome guests politely and professionally.
• Guide guests to check in, take guests to villas, transfer luggage, guide guests to use equipment in the room.
• Guide guests to check in, take guests to villas, transfer luggage, guide guests to use equipment in the room.
• Transfer luggage when guests change rooms or check out.
• Pick-up, drop- off guests in the resort.
• Receive, store and return luggage to guests quickly, promptly and safely.
• Storing, cleaning and sanitizing electric vehicles.
• Perform other tasks as assigned by superiors.
• Stays current with developments in the Resort, services and area attractions and Promote the Radisson Rewards Program and provide recognition and benefits to all present members.
• Record guests' special requests and coordinate with relevant departments to best meet guests' expectations.
• Support baggage staff in resolving guest complaints in the best way and save the contents in the notebook to guide staff on how to handle similar situations.
• Organize and deploy professional training courses for employees in the department.
• Assist customers in confirming flight information, booking tickets, and changing flight times.
• Regularly check luggage storage, ensuring tools are neatly arranged.
• Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! Experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations.
• Attends any training programs as directed or requested.
• Perform other tasks as assigned by superiors.
Quyền lợi được hưởng
• Professional career path & working environment with Radisson International Group
• Highly competitive environment, many promotion opportunities
• Enjoy 100% salary and 50% service fee during probation period
• Attractive service fees
• Fuel support
• Accommodation support for remote employees
Yêu cầu công việc
• Graduating from high school and higher.
• Priority is given to candidates with 01 or more years of experience in the same position.
• Foreign languages: Priority will be given to candidates with basic English.
• Computer: Not required.
• Other skills: Communication, arrangement, presentation skills.
Yêu cầu hồ sơ
New World Hotel Sài Gòn được khởi công xây dựng từ năm 1991 và chính thức khai trương vào ngày 8/10/1994. Cho đến nay, khách sạn đã có gần 30 năm hoạt động với nhiều thành tích đáng nể. Trong đó, New World từng là nơi đón tiếp nhiều nhân vật tầm cỡ thế giới. Có thể kể đến những vị cựu Tổng thống Mỹ như: George W.H. Bush năm 1995, Clinton năm 2000, George W.Bush năm 2006…
Sau 5 năm không ngừng hoàn thiện và phát triển, New World Sài Gòn đã được Tổng cục Du Lịch Việt Nam công nhận là khách sạn 5 sao vào ngày 25/2/1999. Đến ngày 25/10/2010, khách sạn chính thức được đổi tên thành The New World Saigon Hotel cùng logo là hình quả dâu tằm. Đây là hình ảnh tượng trưng cho văn hóa phục vụ, lòng mến khách của phương Đông hiện đại.
Review New World Saigon Hotel
Môi trường làm việc thoải mái thân thiện, phúc lợi tốt
Giám đốc bán hàng
Giám đốc bán hàng