Mô tả công việc
- Ensures personal grooming according to hotel standards and reports to work on time.
- Demonstrates a positive posture and manner at all times.
- Greets and escorts guests according to the standard of the outlet
- Provides high standard of quality and speedy service.
- Serves food and beverage orders according to the established service sequences and procedures.
- Applies up-selling techniques whenever possible.
- Picks up and deliver food orders, prepares and delivers beverages orders.
- Always thanks and farewell guests conveying anticipation for their next visit.
- Be knowledgeable and skillful on the hotel POS system.
- Be responsible for proper set up of the tables before, during and after service, checking for clean linen, refill condiments, polished glass and silverware.
- Performs closing side work and cleaning duties.
- Assists captain to ensure total guest satisfaction.
- Ensures full mise en place is prepared prior to start of operations and replenished afterwards.
- Anticipates in advance, all materials and supplies and assure their availability.
- Works as a team member with other staff to exceed guest expectations.
- Works with initiative to seek and offer assistance as required from team members or supervisors.
- Maintains positive relations with other staff and departments.
- Participates in training and other activities to facilitate high team performance.
- Responsible for set up, service and breakdown of his/her station by following the instruction of the Captain.
- Performs other duties assigned by the Superiors.
- Be responsible in keeping Hotel’s property safe and secure within their working areas
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration packages
- Competitive salary | 13th salary month
- 05 working days | 02 days off per week
- Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
- Discounted rates apply when using services at properties
- Participating in ultimate phenomenal activities for employees
- National and international training courses
- Periodic health check | Accident insurance 24/7
- Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.
Yêu cầu công việc
- At least 1 year experience in the related position
Yêu cầu hồ sơ
Contact Number +84 235 3753 333 - Ext: 2257: Ms. Tuyền
New World Hotel Sài Gòn được khởi công xây dựng từ năm 1991 và chính thức khai trương vào ngày 8/10/1994. Cho đến nay, khách sạn đã có gần 30 năm hoạt động với nhiều thành tích đáng nể. Trong đó, New World từng là nơi đón tiếp nhiều nhân vật tầm cỡ thế giới. Có thể kể đến những vị cựu Tổng thống Mỹ như: George W.H. Bush năm 1995, Clinton năm 2000, George W.Bush năm 2006…
Sau 5 năm không ngừng hoàn thiện và phát triển, New World Sài Gòn đã được Tổng cục Du Lịch Việt Nam công nhận là khách sạn 5 sao vào ngày 25/2/1999. Đến ngày 25/10/2010, khách sạn chính thức được đổi tên thành The New World Saigon Hotel cùng logo là hình quả dâu tằm. Đây là hình ảnh tượng trưng cho văn hóa phục vụ, lòng mến khách của phương Đông hiện đại.
Review New World Saigon Hotel
Môi trường làm việc thoải mái thân thiện, phúc lợi tốt
Giám đốc bán hàng
Giám đốc bán hàng