Mô tả công việc
- Manage and process various licences related application, renewal and reporting for relevant PwC entities and personnel in a timely manner.
- Liaise between regulators and licence holders.
- Review the process regularly to apply the latest and updated policy, guidelines and requirements related to licensing.
- Ensure accuracy and completeness in information and data for licensing applications and regulatory reporting.
- Assist and provide guidance to licence applicants, existing holders, practice staff, internal support teams in licensing related matters from time to time.
- Organize and attend monthly licensing meetings with all team members, direct supervisor, and Leader.
- Prepare and monitor data metrics for periodic reports.
- Provide support on other RISQ related matters and monitoring activities.
Yêu cầu công việc
- Bachelor Degree in Auditing/ Finance/ Law or other relevant degree
- Minimum of 3 years of experience in general business environment e.g. management, customer service, administration, operation, etc.
- Ability to use Microsoft and Google suite tools e.g. Excel, PowerPoint, Google sheets & slides
- Ability to communicate well with all levels of personnel and stakeholders.
- Strong attention to details
- Ability to handle pressure and flexibility to change accordingly
Quyền lợi được hưởng
13th month salary and bonus
Laptop, professional training international environment
PwC Việt Nam giúp các tổ chức và cá nhân tạo dựng uy tín trong xã hội và giải quyết các vấn đềquan trọng. Chúng tôi là thành viên của mạng lưới PwC toàn cầu hoạt động tại hơn 152 quốc gia trên khắp thế giới với gần 328.000 nhân viên. Các chuyên gia trong mạng lưới của chúng tôi cam kết cung cấp dịch vụ kiểm toán, thuế, pháp lý và tư vấn chất lượng cao.
Review PWC Viet Nam
Cơ hội học hỏi lớn, nhiều quy tắc (GL)
Khối lượng công việc cao và có tính cạnh tranh, yêu cầu khắt khe (GL)
Cơ hội học hỏi tốt cho sinh viên mới ra trường (GL)