Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Customer & Partnership Development
1.1 Customer development
- Customer acquisition: Develop strategies to attract new customers through targeted outreach, promotions, and marketing efforts.
- Customer retention & loyalty programs: Design and manage loyalty initiatives to enhance customer retention and repeat purchases.
- Boost category penetration: By promoting underutilized product lines, driving larger and more diverse purchases.
- Data-driven insights: Analyze customer data and trends to identify opportunities for personalization and upselling.
1.2 Partnership development
- Identify strategic partnerships: Research and identify potential partners (brands, platforms, hospital or others retailers…) that can help recruit new customers.
- Customer-focused collaborations: Develop and execute partnership initiatives that are primarily focused on customer acquisition, including referral programs, co-branded marketing campaigns, and incentive-driven collaborations
- Negotiate & manage agreements: Lead partnership negotiations and manage ongoing relationships with partners to ensure mutual value and growth.
2. Collaboration & Leadership
- Cross-functional collaboration: Work closely with related teams to ensure cohesive customer and partnership strategies.
- Team leadership: Mentor junior team members and provide guidance on best practices for customer engagement and partnership management.
- Performance tracking: Monitor KPIs related to customer satisfaction, partnership performance, and adjust strategies as needed.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Marketing, Business administration, Economics or related field is preferred.
- A minimum of 2 years of managerial experience (line manager) in business development, customer relationship management, or partnership development.
- Strong analytical skills coupled with project management and planning skills.
- Deep understanding of retail market dynamics, trends, and consumer behavior.
- Strong negotiation and relationship-building skills, with experience managing partnerships.
- Dynamic working and pro-activeness at work and multi-tasking skills.
Benefit
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Work in a dynamic, open, creative environment
- Regular training, company team building, birthday bonus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 27 - 34
- Thời gian làm việc: Working time: 8:30 - 17:30 Monday - Friday
- Lương: Cạnh tranh
Trong hơn 65 năm, Simpson Strong-Tie đã tập trung vào việc tạo ra các sản phẩm kết cấu giúp mọi người xây dựng những ngôi nhà và tòa nhà an toàn và mạnh mẽ hơn. Được coi là nhà lãnh đạo trong nghiên cứu, thử nghiệm và đổi mới hệ thống kết cấu, Simpson Strong-Tie là một trong những nhà cung cấp sản phẩm xây dựng kết cấu lớn nhất trên thế giới, nơi chúng tôi đánh giá cao tất cả các thành viên và sự sáng tạo mà các cá nhân có thể mang đến nơi làm việc.
Là một trong những công ty con của tập đoàn Simpson Strong-Tie, Simpson Strong-Tie Việt Nam là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài đến từ Mỹ và được thành lập vào năm 2012 để cung cấp các dịch vụ kỹ thuật không bình đẳng không chỉ trong lĩnh vực kỹ thuật xây dựng, cơ khí mà còn cả các giải pháp phần mềm. Chúng tôi làm việc theo nhóm, cùng phát triển với tư duy chất lượng và tập trung vào khách hàng, tinh thần hợp tác để đạt được mục tiêu của tổ chức.
Review SIMPSON STRONG-TIE VIETNAM
Công ty không công bằng với nhân viên, đòi hỏi còn đâu chế độ tốt
Công ty phỏng vấn nhiều, đòi hỏi nhiều
Đi phỏng vấn gặp leader yếu kiến thức chuyên môn