CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel ★ 3.0

Lâm Đồng
1.000 - 5.000 nhân viên
Bưu chính viễn thông
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

Công nghệ thông tin
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Hành chính
Ngân hàng
Xây dựng
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông

Việc làm CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

Cập nhật 17/12/2024 20:12
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI
Key Account Executive - GD of South
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
MISSION

To Manage key accounts to deliver customer services & build good relationship with customer to explore new opportunities.

Acquire new key accounts in assigned areas, become a trusted advisor for Distributor to thrive on business of Distributor.

  • Manage the distributors to achieve yearly target to the assigned market.
  • Sales activity development to Distributor to drive both Push and Pull actions.
  • Build, manage and develop the channel to achieve yearly target on widen network and sustainable development.
  • Build and Develop Business plan with key account to contribute to business.
  • Establish Customer Excellent in the assigned market.
  • Leverage Key account resource to thrive business for both parties sustainably.

AREAS OF RESPONSIBILITY

Sales planning and activities

Plan sales activities and develop necessary action plans to ensure that order/sales targets are accomplished.

Promote products and solutions

Organize Product presentation and provide necessary training to customers.

Promotion and Push pull actions

Cooperate with PM to implement promotion campaign toward customers. Lead or cooperate with team and to execute assigned Push, pull actions.

Channel development

Develop customer database (Distributor, dealer, contractor, investor) and develop action plan for each customer or each customer type. Ensure continuity of effective communication with customers. Perform customer mapping and identify key decision makers.

Market intelligence

Able to gather specific information (competitors product offer, price, promotion, delivery, credit policy,… ) to report to Manager and PM and able to adapt effectively to the change of market situation

Order/Sales reporting, forecast

Rolling forecast for order/sales. Commitment to ensure that forecast are tracked and monitored sufficiently

AR management

Manage debt collections for assigned accounts in line with company’s expectation.

Qualifications

Education:

BS Electrical Engineering grade or equivalent or Business course.

Job Related Experience:

  • At least 2-year of Sales experience in a related industry or in a different segment but with strong will to learn and adapt in the electrical market.

Business Understanding:

  • Good understanding on account management and coverage, distribution, and merchandising.
  • With entrepreneurial mindset, a business developer and with strong appetite for growth

Others (e.g. language skills, technical skills):

  • Written and verbal English communication skills
  • Proficient in MS Office applications.

Schedule: Full-time

Req: 0094LJ
Khu vực
Báo cáo

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI
CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 39, đường Hùng Vương, Phường 9, Thành phố Đà Lạt, Tỉnh Lâm Đồng, Việt Nam

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI thuộc top 15 doanh nghiệp viễn thông phát triển nhanh nhất thế giới. Xếp thứ 28 trên top 150 nhà mạng có giá trị nhất thế giới, với giá trị thương hiệu đạt 5,8 tỷ USD, đứng số 1 tại Đông Nam Á và thứ 9 tại Châu Á. Chứng nhận “Best in Test” từ Công ty đo kiểm viễn thông hàng đầu thế giới Umlaut 2020. Giải Bạc sản phẩm viễn thông mới xuất sắc nhất của giải thưởng Kinh doanh quốc tế 2020 cho gói data siêu tốc ST15K. Nhà cung cấp dịch vụ của năm tại các thị trường đang phát triển năm 2009 và Nhà cung cấp dịch vụ data di động tốt nhất Việt Nam – 2019 (Frost & Sullivan). Giải bạc hạng mục "Dịch vụ khách hàng mới của năm“ trong hệ thống giải thưởng quốc tế Stevie Awards 2014 cho Dịch vụ tổng đài tiếng dân tộc.


Review CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

3.0
1 review

04/10/2024
Nhân viên tại Lâm Đồng

Mức lương thấp, môi trường làm việc chưa tốt

Những nghề phổ biến tại CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

Bạn làm việc tại CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

Click để đánh giá