Mô tả công việc
• Ensure the restaurant/Casino bar runs according to established operating procedures.
• Oversee the cost effective and efficient operation of the F&B Outlet.
• Work closely with outlet manager to meet revenue objectives.
• Monitor the cleanliness and hygiene of all hardware, utensils and serving-ware.
• Maintain inventory control and order equipment and supplies within budget.
• Deliver high quality products and services to every guest.
• Address guests’ requests and handle complaints promptly and to their satisfaction.
• Conduct departmental training; test and correct any deviations from service procedures swiftly through on the job training.
• Schedule rosters and match manpower to business demands.
• Delegate duties and tasks fairly and equitably among the staff.
• Assist with staff hiring, coaching, motivating, counseling and evaluating.
• Conduct daily briefings and disseminate work related information to staff.
• Monitor staff’s attire & grooming according to company standards.
• Follow health and safety standards and strive for constant improvement to avoid health and injury hazards.
• Achieve highest standard through strict adherence to the hygiene and sanitation rules, responsible to the cleanliness of own outlet’s front of house and back of house working areas.
• Perform any other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Professional and multicultural working environment
- Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
- Big-scale project in central Vietnam
- Career Development Opportunity
Yêu cầu công việc
- Minimum of 2 to 3 year with F&B experience in a sizable and international hotel/casino.
- Minimum of 2 years of supervisory experience.
- Ability to communicate in Cantonese & English to deal with guests and internal staff from international countries, knowledge of Mandarin, Japanese or Korean is an advantage.
- Knowledge of POS Software, Microsoft.
- Good leadership, management and supervisory abilities.
- Customer service oriented, good communication and interpersonal skills, good salesmanship.
- Well-groomed, excellent hygiene, confident, friendly and polite.
- Team player who responds quickly to demands and thrives in a high-pressure work environment.
- Able to work on shifts and be flexible regarding work schedules according to business demands.
- Must be able to sit or stand for long periods of time while performing duties.
- Must be able to multi-task.
Yêu cầu hồ sơ
Res là hệ thống trường Anh Ngữ Quốc Tế được thành lập vào năm 2007 chuyên về Khóa Học IELTS,Tiếng Anh Trẻ em và Thiếu Niên. Là hệ thống trung tâm Anh Ngữ tiêu chuẩn Quốc Tế Cambridgevà được Hội Đồng Úc IDP công nhận là đối tác xuất sắc trong suốt 8 năm liên tiếp.
Hiện nay Trung Tâm RES có tổng cộng 38 Chi nhánh toàn quốc và đang giữ kỷ lục trung tâm có số lượng học Viên học chứng chỉ quốc tế IELTS đông cả nước (22300 học viên, thống kê 2018) và cũng đã và luôn giữ kỷ lục số học viên đạt điểm IELTS cao cả nước trong suốt 12 năm liên tiếp.
RES là đối tác xuất sắc nhất của Hội đồng Úc (IDP) từ 2013 – 2018 nhờ số lượng học sinh thi IELTS đạt điểm cao đông nhất cả nước. Đặc biệt vào ngày thi 03/12/2018, RES đã có học sinh Nghiêm Minh Hiếu, chỉ mới 14 tuổi, học lớp 9 đã đạt 8.5 IELTS. Đây là kỷ lục người trẻ tuổi nhất Việt Nam đạt mức điểm này. Ngoài ra, Hệ thống Anh ngữ RES tham gia cố vấn về chuyên môn, cung cấp giáo viên nước ngoài, học sinh, và hợp tác sản xuất các chương trình: 5 Từ mới Tiếng Anh mỗi ngày (2019), Hoà ca (2019) với kênh truyền hình giáo dục quốc gia VTV7.
Review RES EDU
Trường học tiếng anh tốt, nơi tuyệt vời để làm việc và giúp đỡ trẻ em
giáo viên tiếng Anh
Tiền dễ dàng