Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tập đoàn Hoàng Huy Group

Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Hành chính
Giáo dục
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Tập đoàn Hoàng Huy Group

Cập nhật 03/03/2025 10:50
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Tập đoàn Hoàng Huy Group
Assistant to the President
Tập đoàn Hoàng Huy Group
61 việc làm 23 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Company Description

Since its founding in 1995, MP Logistics has become the leading freight forwarding and trusted logistics solutions provider in Vietnam. With a focus on serving various sectors including automotive, technology, retail, cold chain, healthcare, and industrial, we deliver best-in-class logistic solution services across our integrated network. Our mission is to provide convenient, one-stop solutions for leading brands in Vietnam and around the world.


Role Description

This is a full-time on-site role as an Assistant to the President at MP Logistics in Ho Chi Minh City. The Assistant will be responsible for supporting the President in day-to-day tasks related to business negotiation, communication, administration, and strategic planning.


Qualifications

  • Strong business negotiation and strategic planning skills
  • Effective communication skills, both written and verbal
  • Proficient in administrative tasks
  • Excellent negotiation skills
  • Ability to prioritize and multitask
  • Ability to work independently and as part of a team
  • Bachelor's degree in Business Administration or related field


JOB DESCRIPTION

·        Arranging schedule, make appointment with partner and Customer. Note and remind the calendar at the last time of day and everyday early morning to Chairwoman.

·        On behalf of Chairwoman work with partner, Customer via email/ make call to communicate the relate in works as assign

o  Receive and review all documents from various departments and process to Chairwoman’s approval.

o  Arranging meeting, prepare documents, inform to relevant divisions meeting information. Contact and confirm to partners: date, time, meetings whom if it is external meeting and inform for Board of Director. Welcome guests and inform Chairwoman of the presence of guest. Attend meetings take note or make meeting minutes and write reports.

·        Supporting on procedure of oversea/domestic business trips for Chairwoman and the board of Director (such as booking airticket/ hotel, looking for distancing information from the airport to hotel and customers `s office, how to get to the places during business trip abroad, the weather in where is coming… conduct the finance processing for advance and payment…)

·        Receive information assigned, creating announcements, letter paper… release and inform to involve departments, follow up and report implement result.

o  Communicate directions of the Chairwoman to other relevant departments; receive feedback for Chairwoman.

o  Management and storage of documents related to Chairwoman.

Khu vực
Báo cáo

Tập đoàn Hoàng Huy Group
Tập đoàn Hoàng Huy Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
116 Nguyễn Đức Cảnh, Cát Dài, Lê Chân - TP. Hải Phòng, Hai Phong, Vietnam

Tập đoàn Hoàng Huy tiền thân là Công ty TNHH TM Hoàng Huy được thành lập 25 tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.

Trải qua hơn 10 năm xây dựng và phát triển, Tập đoàn Hoàng Huy là một trong những doanh nghiệp tiên phong của Việt Nam trong việc hợp tác với doanh nghiệp Trung Quốc để sản phẩm ô tô, xe máy có mặt tại thị trường Việt Nam. Đến nay công ty đã phát triển lớn mạnh toàn diện trở thành một Tập đoàn lớn với hơn 800 nhân viên trong đó 30% nhân viên có trình độ kỹ sư, 8% nhân viên có trình độ trên đại học và 30% là nhân viên kinh doanh, còn lại là công nhân có tay nghề cao.

Từ khi thành lập đến nay, quy mô và tính chuyên nghiệp cũng như uy tín với khách hàng của Tập đoàn ngày càng được nâng cao. Vị thế của Tập đoàn đã và đang được củng cố và cải thiện không chỉ trên thị trường trong nước mà trên cả thị trường quốc tế.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Hoàng Huy Group

Bạn làm việc tại Tập đoàn Hoàng Huy Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Hoàng Huy Group

Tập đoàn Hoàng Huy Group

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo