Việc làm Tập đoàn Hương Việt

Cập nhật 24/11/2024 19:41
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Tập đoàn Hương Việt
112879 - Data Control Assistant Manager - Trợ lý Giám Đốc (Nhóm Kiểm soát Dữ liệu) - Logistics
Tập đoàn Hương Việt
52 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 23 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Long An

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Job Details

Position: Data Control Assistant Manager - Trợ lý Giám Đốc (Nhóm Kiểm soát Dữ liệu) - Logistics

Job Code: 112879

- Working location: Duc Hoa District, Long An Province

- Monthly Salary: 20,000,000~23,000,000VND

Responsibility

1. Set up and manage shipping operations and procedures at the distribution center and ensure staff compliance.

2. Set up and manage KPIs for each warehouse department to ensure efficient operations. Improve and monitor procedures and processes for leveling up.

3. Receive and deploy cycle count/stock check requests or set up annual cycle count/stock check and reconcile with system data (WMS) to maintain inventory accuracy.

4. Inspect all warehouse equipment and order repairs and replacements periodically and as needed.

5. Participate in setting annual budgets and expenses, analyze variances and make necessary corrections to help the organization achieve its financial goals.

6. Detail requirements for recruiting, hiring and training new employees. Provide guidance and mentoring for staff leveling up.

7. Maintain warehouse status during both annual and peak business days, including employee schedule management.

8. Report and resolve issues that arise in daily operations.

<Performance Standard>

1. Leverage warehouse management experience to lead and manage a successful team efficiently and cost-effectively.

2. Utilize expertise in warehouse operations to streamline processes, reduce costs, and maximize efficiency.

3. Use inventory control systems to ensure the accuracy of stock levels, minimize losses, and optimize inventory.

4. Identify areas of improvement and develop strategies for increasing productivity.

5. Create a safe working environment by implementing safety protocols and managing hazardous materials.

6. Build strong relationships with vendors and suppliers to ensure timely delivery of goods.

7. Develop effective policies, procedures, and workflow processes for warehouse operations.

8. Monitor staff performance, provide coaching/feedback and motivate employees to achieve desired goals.

9. Ensure timely delivery of goods while maintaining quality standards.

10. Manage daily operations in a fast-paced environment.

11. Apply extensive knowledge of warehousing methods and principles to maintain optimal inventory levels at all times.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements

<Necessary Skill / Experience >
・Education: At least graduated from High School
・Language: English - Business Level 
・Experience: 
- Have at least 3 years of experience in the Warehouse/ Fulfillment Center/ Distribution Center including at least 1 year in management role.
- Experienced with inventory control and management 
- Knowledge and experience in setting up procedures/ processes, equipment maintenance, and warehouse best practices. 

・Knowledge: 
-  Knowledge of warehouse operations, warehouse management systems (WMS)
- Understanding processes, standards, and practices in the transportation market, 
using the Transportation management systems (TMS)

・Personality Requirement
- Strong leadership and interpersonal communication skills, with the ability to manage and develop a team 
・Skills: 
- Good at data processing, Excellent in Excel
- Careful, hard-working & willing to learn
- Teamwork and task assignment skill

<Preferable Skill / Experience>
・Experience in retail or FMCG is preferred

NOTICE:

Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Địa điểm làm việc

Long An
Long An

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung học
  • Độ tuổi: 28 - 40
  • Lương: 20 Tr - 23 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Tập đoàn Hương Việt
Tập đoàn Hương Việt Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 13, Khối A Tòa nhà Sông Đà, đường Phạm Hùng, Phường Mỹ Đình 1, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hương Việt có tiền thân là Công ty TNHH Phát triển Hương Việt được thành lập từ năm 2008. Trong suốt hơn 10 năm hình thành và phát triển, Hương Việt đã trở thành đơn vị đi đầu trong lĩnh vực cung cấp các phần mềm hỗ trợ đào tạo, kinh doanh khóa học và số hóa tài liệu tại Việt Nam.

Với đội ngũ nhân sự trình độ cao, tận tâm và giàu nhiệt huyết trải dài từ Bắc đến Nam, Hương Việt không ngừng tạo ra những bước nhảy vọt cho ngành đào tạo trong thời gian qua. Đồng thời đặt mục tiêu vươn xa hơn, trở thành người bạn đồng hành đáng tin cậy trên con đường phát triển của doanh nghiệp và xã hội trong tương lai.

 

 

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Hương Việt

Bạn làm việc tại Tập đoàn Hương Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Hương Việt

Tập đoàn Hương Việt

Click để đánh giá