Job description
- Building and developing the Direct Sales team: Recruiting, training, and developing the direct sales team, ensuring the team operates efficiently and achieves set sales targets.
- Recruit, train, and develop the sales team: Ensure maximum effectiveness of the sales team, including recruitment, training, and career development for staff.
- Leading and inspiring the team: Ensuring a positive work environment, encouraging teamwork, and fostering sales skills development within the team.
- Key Account orientation: Developing strategies focused on key accounts, building strong relationships with major companies, and driving revenue growth from strategic customers.
- Build and develop relationships with key clients: Identify and develop potential customers in the region.
- Collaborate and coordinate with other departments: Work closely with other teams such as operations, marketing, and finance to ensure effective implementation of business plans
- Managing and optimizing the sales process: Building and optimizing the sales process for the Direct Sales team, ensuring all sales activities are consistently and effectively implemented.
- Developing business strategies: Analyzing the market and the needs of key customers, creating business strategies to maximize revenue and expand Ahamove’s market share in the Northern region.
- Reporting and performance analysis: Monitoring and reporting key business metrics, making timely adjustments to achieve development goals.
Job requirement
- Bachelor's degree in business administration, marketing, finance, or related field; master's degree is advantageous.
- At least 5 - 7 years of experience in a similar position
- Proven business development, sales, or marketing experience.
- Detail-oriented, analytical, and innovative thinking.
- Excellent analytical, problem-solving, and decision-making skills.
- Exceptional leadership and management skills.
- High energy, passionate and inspiring
- Great stakeholder management, communication, and presentation skills
Benefit
- Social Insurance & PVI Health Insurance;
- Annual health check at a reputable hospital;
- Annual travel, team building, year-end party;
- Annual Leave: 15 days
- Grab/Be for work from level G3 up;
- Annual Performance Bonus;
- Excellent and competitive salary with 13th-month salary;
- Startup environment, young, dynamic, work hard, play hard;
- Working time: 5 days/week and flexible according to job positions.
Tập đoàn Karofi Holding là nơi tập trung những con người Việt Nam ưu tú và các bạn đồng nghiệp Quốc tế - những con người chuyên nghiệp, năng động, có năng lực và bản lĩnh, luôn sáng tạo, đổi mới và có tinh thần làm việc hăng say vì sứ mệnh: “Bảo vệ, tăng cường sức khỏe và chất lượng sống của mọi người trong môi trường nước và không khí trên hành tinh xanh tươi đẹp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định
- Bảo hiểm sức khỏe,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- trò chơi giải trí
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Karofi Holding là Tập đoàn hàng đầu Đông Nam Á về các sản phẩm máy lọc nước, máy lọc không khí,… và các thiết bị điện gia dụng cao cấp. Được thành lập từ năm 2006, với hơn 15 năm kinh nghiệm thương trường, hơn 2000 sản phẩm mỗi ngày, và 1600 nhân sự toàn cầu, Karofi khẳng định vị thế đi đầu cả thị trường trong nước và quốc tế với các thương hiệu nổi tiếng hàng đầu như: Máy lọc nước Karofi, Livotech, hàng gia dụng Korihome, máy lọc nước biển Purastar,...
Mission
- Với giá trị cốt lõi “Hướng tới khách hàng”, chúng tôi cam kết mang đến một môi trường làm việc hạnh phúc, tập trung vào công việc tạo ra giá trị thực sự vì khách hàng. Song song với việc tạo dựng thương hiệu đáp ứng nhu cầu khách hàng bên ngoài, với 2 giá trị cốt lõi “Đổi mới mỗi ngày” và “Cam kết vượt trội”, Karofi Holding còn có các chính sách Innogen- chính sách thưởng vượt trội cho các ý tưởng đổi mới, các chương trình đào tạo, trao quyền, giúp CBNV phát huy hết khả năng, thỏa sức sáng tạo, học hỏi và luôn hướng tới các thử thách vượt trội.