Mô tả công việc
* Human Resources:
- Recruitment: Assist in the recruitment process, including job postings, resume screening, and scheduling interviews.
- Employee Relations: Act as a point of contact for employee inquiries and support conflict resolution.
- Performance Management: Assist in implementing performance management systems and processes.
- Policy Implementation: Ensure compliance with HR policies and procedures, and assist in updating policies as needed.
*Administration:
- Office Management: Oversee daily office operations, including supplies management and facility maintenance.
- Record Keeping: Maintain employee records, ensuring data integrity and confidentiality.
- Event Coordination: Organize company events, meetings, and employee engagement activities.
Quyền lợi được hưởng
- Other benefit arrcording to company policy and Law Labor/ Các quyền lợi khác theo chính sách của công ty và Luật Lao động.
- Free staff accommodation and meal/ Hỗ trợ 3 bữa ăn và nhà nhân viên
- Reimburse flight ticket (or bus ticket)/ Hoàn tiền vé máy bay (hoặc vé xe buýt) khi nhận việc
- Activity: Birthday Party, Year End Party…/ Hoạt động: Tiệc sinh nhật, Tiệc tất niên ...
- Details will be discussed at the interview / Thông tin chi tiết sẽ trao đổi khi phỏng vấn
Yêu cầu công việc
* Education: Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, Hotel Management or a related field.
* Experience: 2+ years of experience in HR and administrative roles.
* Skills:
- Strong organizational and multitasking abilities.
- Good communication in English.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Proficiency in HR software and Microsoft Office Suite.
- Knowledge of employment laws and regulations.
Yêu cầu hồ sơ
Ứng tuyển trực tuyến trên Hoteljob.vn
THE ONE là Trung tâm tổ chức sự kiện 5 sao mới nhất tại Hà Nội. Nằm ở ngay khu vực trung tâm thành phố và chỉ vài bước chân sẽ đến Hồ Hoàn Kiếm, Hà Nội
Địa chỉ: Số 2 Chương Dương Độ, Quận Hoàn Kiếm, thành phố Hà Nội
Tổng diện tích 10.000m2
Trung tâm có 9 phòng tiệc, sức chứa tối đa 5000 khách. Sân tổ chức sự kiện ngoài trời 4000m2
Các phòng tiệc được thiết kế hiện đại và sang trọng
Các phòng có kết nối internet tốc độ cao
Nhà hàng Mamamia chuyên phục vụ món ăn Ý