Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Forecasting
- Perform analysis and forecast volumes – Day of the month / Day of the week / Hour of the day
- Perform Headcount forecast based on the volume received/EWS/Training throughput
2. Rostering & Scheduling
- Prepare rosters and schedules as per the volume forecasted
- Monitor attendance and schedule adherence
- Prepare intraday reports on staff attendance
- Ensure Login Adherence
- Reconcile attendance with employee login hours against schedule and Login/Logout report
- Analyze AL submissions and approve/deny based on their effect on operations
- Manage changes to scheduling to ensure adequate daily resource coverage
3. Performance Management
- Maintain data required for measuring the agent performance in the defined format (PBI, Excel, etc.)
- Perform KPI ranking for employees based on the grids / parameters for the LOBs 4. MIS and Reporting
- Prepare and publish productivity/quality report for employees (PBI)
- Prepare TL Dashboard – Team performance by supervisors for managers’ review
- Maintain tracker with list of employees with their status (active/inactive), client account, contact details
- Any other Internal or Client reports as agreed with Operations
5. Billing
- Provide and consolidate data required for preparing Minutes of Acceptance (Login hours/Attendance/OT/Volume)
- Calculate the unit/headcount as per client approved Email/Contract
- Check and prepare Bonus & Penalty (if applicable)
- Send billing data to Operations/Client for review/approval
- Compliance
- Alert Operations when client account isn't deleted in a timely manner (upon employee's resignation)
- Alert Operations or higher-level management upon finding frauds
- Communicate with management and operations team to ensure compliance with company standards
Yêu Cầu Công Việc
- Call Center knowledge – especially Customer Services operational metrics
- Workforce Management in Call center knowledge - Forecasting, Rostering, Scheduling
- Ability to use Power BI, SQL and Microsoft Office (Word, Excel and PowerPoint)
- Researching, Planning, Reporting, Presentation, Communication
- Problem solving mindset
- Logic and critical thinking mindset
- Attention to details
- Willing to learn and open to new ideas/areas
- Basic English communication skill
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: (8h30 - 17h30) Mon – Fri, and Saturday (8h30 - 12h30)
- Phúc lợi:
Position promotion, salary increase: once/year
13th month salary
Insurances followed Vietnamese Labor Law - Ngày nghỉ: 12 days
- Lương: 12 Tr - 20 Tr VND
Tổng Công ty Công nghệ và Giải pháp CMC (CMC TS) được thành lập trên sự hợp nhất năng lực, kinh nghiệm 4 công ty thành viên thuộc Tập đoàn CMC. CMC TS hiện là Top 1 đối tác tư vấn và cung cấp, triển khai giải pháp Chuyển đổi số, Bảo mật, Cloud cho tổ chức và doanh nghiệp tại Việt Nam.
CMC TS kế thừa gần 30 năm phát triển và xây dựng các giải pháp tích hợp từ CMC SI, năng lực phát triển và triển khai phần mềm từ CMC Software, nhà cung cấp dịch vụ CNTT và tích hợp số 1 ở thị trường phía Nam CMC SISG cùng nhà cung cấp các giải pháp an ninh an toàn thông tin hàng đầu Việt Nam của CMC Cyber Security.