Mô tả công việc
Key activities:
Receptionist:
- Answer incoming calls on multi-line switchboard, and route phone calls to the appropriate contact within the company.
- Receive guests/visitors at lobby area, determine nature of business, issue visitor passes, and direct them to the appropriate contact within the company to ensure the compliance with Total security policy.
- Ensure internal/incoming post is sorted and ready for distribution to correct personnel.
- Send out internal/external mail and correspondence.
- Update internal telephone list monthly.
Admin Officer:
- Manage contract, process payment and solve complaints of postage service.
- Order and prepare payment for newspapers/ stationary/groceries purchase/ drinking water/coffee/ office rental/ office machine for office.
- Stock and order name card, letterhead, envelope for office.
- Register and prepare payment taxi cards, Grab services.
- Register, follow and payment monthly hand phone cost - 3G service expenses for staff.
- Follow up storage services & make payment.
- Prepare workstation& stationery, Parking card for newcomers.
Fulfill other tasks and/or assignments requested by the line managers whom the employee directly/indirectly reports to, and/or tasks requested by the board of management
Yêu cầu công việc
- Has at least 2-3 years of experience as Office Admin or Receptionist.
- Good English communication and interpersonal skills.
- Good at MS Office, especially in MS Excel.
- Good time management and team collaboration.
- High adaptability and flexibility.
- Willing to learn and take on new tasks.
- Professional attitude and appearance.
- Have Customer Service mindset.
- Ability to use Canva will be a plus.
Quyền lợi được hưởng
13th month of salary + Performance Bonus + Healthcare Insurance.
Nghỉ phép có lương
Flexible working environment.
Đào tạo
Professional Training & Development program and mobility opportunity.
CÔNG TY TNHH TƯ VẤN DU LỊCH & QUẢN LÝ KHÁCH SẠN VIET ORIENT, tên viết tắt là Viet Orient Hospitality (VOH) được thành lập bởi ông Nguyễn Văn Quảng. Hoạt động kinh doanh chính của VIET ORIENT HOSPITALITY là cung cấp dịch vụ tư vấn, set up, đào tạo và quản lý khách sạn, khu nghỉ dưỡng và hiện nay Công ty đã có các sản phẩm tại Hạ Long, Sapa và Đà Nẵng, trong tương lai Công ty sẽ mở rộng địa bàn trên toàn quốc. Xuất phát từ nhu cầu phát triển của ngành du lịch, đội ngũ chuyên gia của Công ty là tập hợp những nhân sự cấp cao làm việc trong ngành dịch vụ du lịch khách sạn lâu năm của các tập đoàn quốc tế như: Accor, Starwood, IHG, Hilton…. Các thành viên này tập hợp lại để xây dựng thành một công ty tư vấn, set up và quản lý khách sạn, nhằm khẳng định vị thế của người Việt trong lĩnh vực du lịch, khách sạn. Chính vì vậy, Công ty chú trọng vào việc đào tạo đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp ngay từ ban đầu. Các vị trí có thể lấy từ các khách sạn đang hoạt động, đã có nhiều kinh nghiệm để tư vấn, set up và vận hành.
Các dự án của VIET ORIENT HOSPITALITY đang và từng set up, quản lý và vận hành có tiêu chuẩn từ 3 đến 5 sao trên toàn quốc như: Pistachio Hotel Sapa, Halong New Day Hotel, One Opera Da Nang Hotel, Moonbay Halong Hotel, Lapaz Resort Halong, Nesta Hotels, Famiana Resort & Spa Phu Quoc, Starcity Halong Bay, Halong DC Hotel...