Mô tả công việc
Perform other tasks as requested by Line Manager.
Follow up, record, read, process information within authority and keep the FO Logbook up to date daily.
Receive all complaints / requests from tenants and forward to relevant departments or report directly to Line Manager. Keep tracking of the cases until it is resolved.
Check and register any tenant’s visitors, ensuring that the necessary details are obtained, i.e., passport, ID card, etc.
Carry out check- in and check – out process.
Answer the telephone promptly and clearly in a courteous and friendly manner.
Update occupancy & unit status details on the computer system, giving copies to authorized parties.
Receive tenant’s payment and issue a proper receipt
Prepare any key cards for the next day’s tenant arrivals
Yêu cầu công việc
Able to work in shifts: Shift 1: 6am- 2pm, Shift 2: 2pm- 10pm, or Shift 3: 10pm- 6am
Graduated from college/university in related field
Proficient in English, fluent communication skills
Have more than 6 months experience in similar role is an advantage
Quyền lợi
Uniform, free parking
Annual health check, additional health insurance
Clear growth and promoted opportunities
Compulsory SHUI upon full gross salary
Outing trip
13th- month salary, review 6- month KPI bonus (on business results)
Gifts on special holidays & occasions: birthday, New year, Mid- Autumn...
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-08 00:40:02
CÔNG TY TNHH TƯ VẤN DU LỊCH & QUẢN LÝ KHÁCH SẠN VIET ORIENT, tên viết tắt là Viet Orient Hospitality (VOH) được thành lập bởi ông Nguyễn Văn Quảng. Hoạt động kinh doanh chính của VIET ORIENT HOSPITALITY là cung cấp dịch vụ tư vấn, set up, đào tạo và quản lý khách sạn, khu nghỉ dưỡng và hiện nay Công ty đã có các sản phẩm tại Hạ Long, Sapa và Đà Nẵng, trong tương lai Công ty sẽ mở rộng địa bàn trên toàn quốc. Xuất phát từ nhu cầu phát triển của ngành du lịch, đội ngũ chuyên gia của Công ty là tập hợp những nhân sự cấp cao làm việc trong ngành dịch vụ du lịch khách sạn lâu năm của các tập đoàn quốc tế như: Accor, Starwood, IHG, Hilton…. Các thành viên này tập hợp lại để xây dựng thành một công ty tư vấn, set up và quản lý khách sạn, nhằm khẳng định vị thế của người Việt trong lĩnh vực du lịch, khách sạn. Chính vì vậy, Công ty chú trọng vào việc đào tạo đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp ngay từ ban đầu. Các vị trí có thể lấy từ các khách sạn đang hoạt động, đã có nhiều kinh nghiệm để tư vấn, set up và vận hành.
Các dự án của VIET ORIENT HOSPITALITY đang và từng set up, quản lý và vận hành có tiêu chuẩn từ 3 đến 5 sao trên toàn quốc như: Pistachio Hotel Sapa, Halong New Day Hotel, One Opera Da Nang Hotel, Moonbay Halong Hotel, Lapaz Resort Halong, Nesta Hotels, Famiana Resort & Spa Phu Quoc, Starcity Halong Bay, Halong DC Hotel...