



Job Description:
1. Process orders and invoices in SAP system, ensure that daily operational business is managed correctly and effectively
2. Confirm product availability and coordinate with internal departments to fulfill orders
3. Communicate with customers regarding order status, updates, and any potential delays
4. Assist with customer inquiries and provide exceptional customer service
5. Creating operational and customer-driven reporting utilizing business intelligence tools
6. Taking a self-driven approach to solving problems and improving order management processes and systems
7. Applying a continuous improvement mindset to enhance current processes order-to-Cash-related improvement
8. Other temporary work
Requirements:
• Prxperience in order processing or customer service is preferred
• Strong attention to detail and accuracy
• Excellent communication skills, both written and verbal
• Ability to work in a fast-paced environment and handle multiple tasks simultaneously
• Proficient English both written and spoken.

Được thành lập vào năm 2013, EZVIZ cống hiến hết mình để tạo ra một cuộc sống an toàn, tiện lợi và thông minh cho người dùng thông qua các thiết bị thông minh, nền tảng dựa trên đám mây và công nghệ AI. Các sản phẩm và dịch vụ sáng tạo từ EZVIZ có thể được áp dụng cho gia đình, nơi làm việc, cửa hàng, trường học, v.v. EZVIZ trao quyền cho các đối tác chia sẻ các dịch vụ đám mây độc đáo của chúng tôi và cùng nhau xây dựng một hệ sinh thái IoT thịnh vượng. Kết nối với chúng tôi và tìm hiểu thêm về EZVIZ, bao gồm các sản phẩm mới nhất và tin tức công ty của chúng tôi.