The Front Office Manager is responsible for the effective and efficient daily operations of the Guest Service and lobby areas.
MAJOR DUTIES AND RESPONSIBILITIES
1. Supervise and monitor all guest service operations.
2. To ensure the efficiency of all the staff under supervision
3. Responsible in the setting up of the Guest Service Manager's Log Book, follow -up Book and Diary and to report all unusual events to the Residence Manager.
4. To ensure there is close co-ordination with all sections of the Guest Service and all departments of the company.
5. To improve on guest service standards
6. Responsible for the arrival and departure arrangement and handling of all guests.
7. To monitor closely guest's room folio high balance daily to prevent losses by the company.
8. To maintain strict control on the operations of the computer systems and peripherals.
9. On-job-training or/and organize monthly training for staff on specific areas need to be improved.
10. To perform any other duties as required by the Management.Yêu Cầu Công Việc
1. Degree in Business Administration/Sales & Marketing/Hospitality.
2. Experience:
At least 5 years relevant experience in the hospitality industry (with 2 years in Front Office Manager position).
3. Competencies:
- Possess Public Relations, negotiation, and presentation skills
- Must be customer oriented and able to train, instruct and lead a Guest Service team
4. Personal attributes:
- Possess good communication and human relation skills
- Pleasant personality and service oriented attitude
- Able to work well under pressure and possess problem solving skillsChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CENGROUP được thành lập năm 2002, hiện tại là Tập đoàn đầu tư và phân phối Bất động sản hàng đầu Việt Nam với 08 công ty thành viên và hơn 3000 Nhân viên, trong đó gồm 02 hệ thống siêu thị dự án bất động sản (Hà Nội và Sài Gòn), 01 công ty duy nhất khai thác quảng cáo trên kênh VOV giao thông tần số 91 Mhz (RSM), 01 công ty hợp tác liên kết dịch vụ với NAC (New Asia Capital – Mỹ), 01 công ty Định giá Động sản & Bất động sản, 1 công ty Tư vấn Thiết kế - Thi công nội thất. Ngoài trực tiếp làm chủ đầu tư rất nhiều dự án bất động sản, Cen Group còn cung cấp đầy đủ và trọn gói tất cả các loại hình DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN, bao gồm:
- Dịch vụ Định giá Bất động sản.
- Dịch vụ Môi giới Bất động sản.
- Dịch vụ Sàn giao dịch Bất động sản (Hiện là Siêu thị dự án Bất động sản Cengroup).
- Dịch vụ Tư vấn & Đào tạo Bất động sản.
- Dịch vụ Đấu giá Bất động sản.
- Dịch vụ Truyền thông & Quảng cáo và sự kiện Bất động sản.
- Dịch vụ Quản lý & Khai thác Bất động sản.
- Dịch vụ Tư vấn, Thiết kế & Thi công nội thất.