Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Highly connecting with Sales team to qualify and deeply understanding customers.
- Deeply understanding company’s product portfolio.
- Ensuring that processing requirements meet agreed customer service standards, monitoring the shipments and ensure they are being processed correctly.
- Closely connecting with other departments as required to develop positive working relationships to deliver smooth sales process and high win ratio.
- Well-managing Salesforce systems to enhance sales process and ensure input information correctly.
- Be accountable for one-point-contact and ensure information flow smoothly to all of departments.
- Supporting Sales team to create quotation on time and input selling rates on Salesforce system.
- Reporting to higher level as regular basis.
- Escalation of issues to management to ensure that a customer is giving the attention required to meet timeline expectations.
- Any other reasonable duties as requested by higher level.
Yêu Cầu Công Việc
*** Knowledge, Experience & Skills:
▪ Analytic and communication skills.
▪ Customer oriented.
▪ Able to work under the pressure where needed.
▪ Good time management techniques.
▪ Computer Literacy (MS Office).
▪ Be able to read, write and speak English.
▪ Ability to read, analyze and interpret highly complex regulations and procedures, and respond to common inquiries or complaints.
▪ Ability to solve critical issues in a fast-paced environment with time-sensitive deadlines.
▪ Strong interpersonal skills including diplomacy and patience.
▪ Demonstrated skills in organization group process, problem identification and resolution.
▪ Strong organizational and time management skills with ability to manage multiple projects and set priorities.
*** Education & Qualifications: Bachelor Degree or College Degree
*** Experience:
▪ Minimum 1 years’ experience in Pricing or Customer Service or Documentation within freight forwarding. Experience in a progressively responsible project manager or similar roles in pricing, transportation logistics or supply chain management preferred.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 30
- Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Mona Media hoạt động chính trong các mảng:
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2013: Công ty được thành lập
Mission
- Cung cấp đội ngũ nguồn nhân lực ưu tú, chuyên nghiệp phục vụ trong ngành công nghiệp trí tuệ nhân tạo - lĩnh vực công nghệ của tương lai.
Review Mona Media
Công ty gia đình. Văn phòng thì bé, người thì đông, ngồi làm việc cảm thấy bí bách và tù túng lắm. Bộ phận telesale của công ty kiến thức gần như bằng không
Web của công ty chạy khá chậm, lại thường xuyên lag nữa. Công ty thì lương thấp lắm, công ty có trả lương OT cho nhân viên nhưng không đáng kể. Công ty gia đình.
Công ty trả lương cho nhân viên thấp. Quy trình làm việc của công ty khá tệ. HR không có 1 tí chuyên môn nào cả. Công ty phần lớn chỉ làm tối ưu hóa công cụ tìm kiếm