Engage in projects as needed, work collaboratively with other team members, communicate effectively, and contribute to team success
Collaborate in technical discussions both internally and with external customer teams
Support a future customer-facing teams with root cause analysis and resolution of escalated technical issuesMUST HAVE:
Experience with public cloud providers (AWS/Azure/GCP)
Experience with following languages: powershell script, bash script
Experience with at least one of programming languages: Java, .NET, NodeJS, Python...
Experience with databases, for example PostgresSQL and/or MS SQL
Experience with Docker or another container based system
Experience with monitoring tools: Zabbix, Grafana, Prometheus
Experience with logging system
MUST be good at verbal/non verbal English
NICE TO HAVE:
Experienced with message broker, queue like RabbitMQ, Kafka, Redis, ...
Experience with one of the following tools: Ansible, Team City
Willing to work over the weekend to when production server have issues
Experience to migrate on-premise system into cloudCompetitive Salary and Brilliant Health Benefits
Attractive salary (13th-month salary, salary review twice/year) and project bonus
Bonus programs for candidate referral, technical article writing
Interest-free loan support for personal plan
Allowance for sickness, maternity and paternity and Periodic health examination
PVI health care program The staff of the quarter and year reward
Progressive and Fun Working Environment
A professional English-speaking working environment with Agile - Scrum model
Hybrid Working Model: Flexible working time and WFH support.
Surrounded with friendly, open-minded, young and supportive colleagues Annual company trip and regular team-building parties, party celebration (Christmas, Birthday, Mid-autumn,...), Sports clubs (football, badminton, swimming ...)
Valuable Training
Sponsor examination fee for professional certificates (AWS, Azure, IELTS, PMP, Scrum Master,...)
Sponsor fee for joining any technical training sessions and courses.
Free English workshops
Được thành lập vào tháng 12/2011, Appota là đơn vị tiên phong tại Việt Nam trong việc cung cấp các nền tảng tiện ích cho điện thoại thông minh, hướng tới các lĩnh vực: Phát hành Game, Quảng cáo và Thanh toán. Khách hàng của Appota là những nhà phát triển game và ứng dụng, các đơn vị - đối tác quảng cáo, thương mại điện tử.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Changed the slogan to "Technology For Change"
- 2015: Launched Applancer, the global mobile outsourcing platform.
- 2014: Launched Gamehub, the first game portal specialized for mobile gamers.
- 2013: Setup the first oversea office in Singapore
- 2012: Received the Most Disruptive Award from Founder Institute.
- 2012: Delivered marketing service for international branchs including NHN, UC, Kakao and Zepto Labs.
- 2011: Appota was founded in the first Topica Founder Institute in Vietnam.
Mission
Tầm nhìn : Tầm nhìn của Appota là trở thành hệ sinh thái công nghệ giải trí lớn nhất Việt Nam và Đông Nam Á.
Sứ mệnh : Appota tin vào sức mạnh của Công nghệ Internet Di động. Chúng tôi mong muốn tạo ra các nền tảng di động tạo ra cơ hội và cải thiện cuộc sống cũng như trải nghiệm của người dân ở các quốc gia đang phát triển.
Review Appota Corporation
Tổng quan văn phòng khá đẹp, không gian trẻ trung, sáng tạo(RV)
Không gian đẹp, gái xinh nhiều, ăn uống thoải mái (RV)
Môi trường đáng để trải nghiệm, học hỏi.(RV)