Các phòng ban đang tuyển dụng tại BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Giáo dục
Marketing/ Truyền thông
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Nghệ thuật - Thiết kế
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI

Cập nhật 11/03/2025 11:47
Tìm thấy 15 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI
Administrative Assistant And Interpreter (Temporary 6 Months)
BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI
224 việc làm 29 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 22/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
We are seeking a bilingual Administrative Assistant fluent in both English and Vietnamese. Organizational skills and detail oriented are highly preferred. This role will require the ability to manage multiple tasks in addition as a vital interpreter between Vietnamese-speaking shipyard personnel and English-speaking vessel personnel. The candidate will work in an office as well as in a shipyard environment onboard a vessel. The preferred candidate will have a general understanding of shipyards in a fast-paced environment while working as part of a team. Candidate will be responsible for following all rules and safety regulations of the shipyard.
Administrative Support for Vessel Operations:
General Administrative Duties:
Assist with administrative tasks onboard the vessel and in the shipyard.
Maintain detailed records, reports, and/or logs regarding vessel maintenance, repair progress, schedules, and personnel assignments.
Support the Project Management team with daily activities.
Prepare and organize a wide variety of reports, including daily progress reports, maintenance logs, safety logs, and compliance documentation.
Ensure all documents are submitted to the Project Administrator accurately and electronically.
Coordinate deliveries and act as courier to retrieve items at local distributers.
Assist in logistics planning, ensuring all necessary resources are available when required for maintenance or repairs.
Help prepare documentation, and/or other written materials for meetings.
Bilingual Interpretation (Vietnamese & English):
Interpretation for Vessel Crew & Shipyard Personnel:
Act as an interpreter for English-speaking vessel managers and crew members, ensuring effective communication with Vietnamese-speaking shipyard staff, contractors, and management.
Translate verbal and written communications, including safety instructions, work orders, and operational instructions, ensuring information is accurately conveyed between Vietnamese and English speakers.
Assist in translating technical documentation and other written materials between Vietnamese and English, ensuring clarity and accuracy.
General Administrative Duties:
Interpretation for Vessel Crew & Shipyard Personnel:

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Having knowledge in the maritime, shipyard or industrial sectors
Proven bilingual (Vietnamese/English) interpretation and translation services, preferably in a professional or technical setting.
Fluency in Vietnamese and English, both spoken and written is mandatory.
Strong organizational, multitasking, time-management, communication and interpersonal skills.
Proficiency in MS Office (Word, Excel, PowerPoint) and basic office equipment.
Ability to work independently and as part of a diverse, multicultural team.
Ability to work in a shipyard environment, including occasional lifting, standing, and walking on the vessel. Must be able to adapt to onboard conditions such as confined spaces, moving equipment, and varying weather conditions.
The position involves exposure to noise, equipment, and other environmental factors associated with shipyard settings.
Must be able to lift 40 lbs.

Quyền lợi được hưởng

Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI
BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, toà nhà 18 Tam Trinh, Phường Minh Khai, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Tập đoàn BDS Thiên Khôi với quy mô hơn 23.000 nhân sự đang Số 1 thị trường trong phân khúc Môi giới nhà phố thổ cư. Với hệ thống mạnh, ổn định từ nguồn hàng, nhân sự chuẩn, hỗ trợ sát sao tới từng khu vực cụ thể. Đơn vị tiên phong trong việc quản lý nhân sự, nguồn hàng qua app, ứng dụng 4.0 trong công việc. Cơ chế tốt nhất thị trường, bảo hiểm vụ chốt, hỗ trợ chi phí marketing tới 75% trên các kênh lớn nhất...Đơn vị đầu tiên và duy nhất có bản đồ check quy hoạch trên app Công ty, đơn vị được quyền tổ chức thi sát hạch chứng chỉ Môi giới với chi phí thấp nhất... Tất cả các quận đều có trụ sở, thuận tiện cho nhân viên sinh hoạt, giao lưu học hỏi và làm việc...

Với sứ mệnh làm trong sạch và thống nhất thị trường Môi giới BĐS thổ cư, Tập đoàn đã hỗ trợ hàng trăm nghìn khách hàng yên tâm giao dịch với pháp lý rõ ràng, giá minh bạch.

Những nghề phổ biến tại BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI

Bạn làm việc tại BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI

BẤT ĐỘNG SẢN THIÊN KHÔI

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo