Việc làm Chứng khoán An Bình - ABS

Cập nhật 05/09/2024 19:46
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần chứng khoán An Bình (ABS)
112879 - Data Control Assistant Manager - Trợ lý Giám Đốc (Nhóm Kiểm soát Dữ liệu) - Logistics
Chứng khoán An Bình - ABS
43 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 23 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Long An

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Job Details

Position: Data Control Assistant Manager - Trợ lý Giám Đốc (Nhóm Kiểm soát Dữ liệu) - Logistics

Job Code: 112879

- Working location: Duc Hoa District, Long An Province

- Monthly Salary: 20,000,000~23,000,000VND

Responsibility

1. Set up and manage shipping operations and procedures at the distribution center and ensure staff compliance.

2. Set up and manage KPIs for each warehouse department to ensure efficient operations. Improve and monitor procedures and processes for leveling up.

3. Receive and deploy cycle count/stock check requests or set up annual cycle count/stock check and reconcile with system data (WMS) to maintain inventory accuracy.

4. Inspect all warehouse equipment and order repairs and replacements periodically and as needed.

5. Participate in setting annual budgets and expenses, analyze variances and make necessary corrections to help the organization achieve its financial goals.

6. Detail requirements for recruiting, hiring and training new employees. Provide guidance and mentoring for staff leveling up.

7. Maintain warehouse status during both annual and peak business days, including employee schedule management.

8. Report and resolve issues that arise in daily operations.

<Performance Standard>

1. Leverage warehouse management experience to lead and manage a successful team efficiently and cost-effectively.

2. Utilize expertise in warehouse operations to streamline processes, reduce costs, and maximize efficiency.

3. Use inventory control systems to ensure the accuracy of stock levels, minimize losses, and optimize inventory.

4. Identify areas of improvement and develop strategies for increasing productivity.

5. Create a safe working environment by implementing safety protocols and managing hazardous materials.

6. Build strong relationships with vendors and suppliers to ensure timely delivery of goods.

7. Develop effective policies, procedures, and workflow processes for warehouse operations.

8. Monitor staff performance, provide coaching/feedback and motivate employees to achieve desired goals.

9. Ensure timely delivery of goods while maintaining quality standards.

10. Manage daily operations in a fast-paced environment.

11. Apply extensive knowledge of warehousing methods and principles to maintain optimal inventory levels at all times.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements

<Necessary Skill / Experience >
・Education: At least graduated from High School
・Language: English - Business Level 
・Experience: 
- Have at least 3 years of experience in the Warehouse/ Fulfillment Center/ Distribution Center including at least 1 year in management role.
- Experienced with inventory control and management 
- Knowledge and experience in setting up procedures/ processes, equipment maintenance, and warehouse best practices. 

・Knowledge: 
-  Knowledge of warehouse operations, warehouse management systems (WMS)
- Understanding processes, standards, and practices in the transportation market, 
using the Transportation management systems (TMS)

・Personality Requirement
- Strong leadership and interpersonal communication skills, with the ability to manage and develop a team 
・Skills: 
- Good at data processing, Excellent in Excel
- Careful, hard-working & willing to learn
- Teamwork and task assignment skill

<Preferable Skill / Experience>
・Experience in retail or FMCG is preferred

NOTICE:

Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Địa điểm làm việc

Long An
Long An

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung học
  • Độ tuổi: 28 - 40
  • Lương: 20 Tr - 23 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần chứng khoán An Bình (ABS)
Chứng khoán An Bình - ABS Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 16, tòa nhà GELEXIMCO, số 36 Phố Hoàng Cầu, P. Ô Chợ Dừa, Q. Đống Đa

Công ty cổ phần chứng khoán An Bình (ABS) với lịch sử 16 năm thành lập, là một trong những công ty chứng khoán đầu tiên của TTCK Việt Nam. Với bề dày truyền thống, công ty có lợi thế về đội ngũ tư vấn lâu năm trên thị trường, mức độ am hiểu sâu nhu cầu khách hàng đầu tư và uy tín được khẳng định. ABS cũng là công ty chứng khoán tiên phong phát triển theo hướng fintech, đầu tư mạnh mẽ về ứng dụng công nghệ thông tin và có Nền tảng giao dịch thông minh ABS Invest với nhiều công cụ ưu việt và thuận tiện khi sử dụng do đề cao trải nghiệm khách hàng trong khâu thiết kế dựa trên nghiên cứu kỹ nhu cầu khách hàng

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng BHYT, BHXH, BHTN,... theo quy định của Nhà Nước 
  • Được tham gia bảo hiểm sức khỏe chuyên biệt dành cho CBNV của ABS
  • Được đóng BH sức khỏe VNI Care 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Team building cuối năm 
  • Nghỉ dưỡng hàng năm
  • Lễ kỷ niệm ngày thành lập … 

Lịch sử thành lập 

  • Ngày 29/09/2006, CTCP Chứng khoán An Bình được UBCK Nhà nước cấp phép thành lập và hoạt động với tổng số VĐL ban đầu là 50 tỷ đồng
  • Ngày 30/05/2023, Ngày giao dịch đầu tiên trên UPCoM với giá 15,900 đ/CP.

Mission

Đồng hành cùng khách hàng trên hành trình đầu tư cho tương lai.

Những nghề phổ biến tại Chứng khoán An Bình - ABS

Bạn làm việc tại Chứng khoán An Bình - ABS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Chứng khoán An Bình - ABS

Chứng khoán An Bình - ABS

Click để đánh giá