Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
This role provides administrative support and works collaboratively to provide confidential administrative and secretarial support to the Board of Directors (BOD), in compliance with regulations and standards. Supports the Board of Directors in the administration and customer service as well as organizational change and development initiatives, projects, and activities that further the goals of ESH and its strategic goals and objectives
1. Translator, interpreter, editor:
- Attend meetings to translate and assist CEO, other departments as required.
- Interpret and translate for the CEO in public events, school events, social events.
- Provides assistance and represents the CEO, as appropriate, in communicating with parents if needed;
2. Coordinator, messenger person:
- Completes a broad variety of administrative tasks for the CEO including; managing an extremely active calendar of appointments; completing reports; composing and preparing correspondence that is sometimes confidential; copying, reviewing outside mail, scanning and filing documents, screening phone calls and visitors, maintaining executive files, arranging detailed business travel plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for business travel-related meetings.
- Manage incoming correspondence referring on as appropriate i screening telephone calls, enquiries and requests, and handling them as appropriate.
- Completes critical aspects of deliverables and special assignments by establishing objectives; determining priorities; managing time; gaining cooperation of others departments; monitoring progress; problem solving; making adjustments to plans;
- Independently researches, prioritizes, and follows up on multiple incoming issues and concerns addressed to the MD, including those of a sensitive and/or confidential nature; determines appropriate course of action, referral, and/or response;
3. Data Tracker:
- Supporting CEO management of administrative duties including inputting and analysis of school data. And preparing necessary documents and reports.
- Organize and file paperwork, documents and computer - based information.
4. Host to visiting delegations:
- Is the contact person for visiting teams, receive visitors on behalf of the BOD.
- Where the Board is hosting e.g. TDSB or CBIE the Assistant will coordinate with supporting staff to make hotel and transportation arrangements, where necessary secure VISAs and work closely with Purchasing to ensure all paper work is in order.
- Arrange accommodation /travel for meetings, preparation and distribution of agendas and paperwork for meetings as requested.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree or Master degree in Business Administration/Economics/English/Public relations or other related fields;
- English proficiency in 4 skills: speaking, listening, reading, writing.
- Good presentation skills
- Good analytical skills;
- Good logical thinking and strategic planning;
- Professional appearance and style;
- Prefer who experienced in Education industry as a Secretary/ Assistant.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
INTECH Group xin gửi tới Qúy khách hàng, đối tác lời chúc sức khỏe và thành công.
Thành lập từ năm 2012, đến nay INTECH Group có trụ sở chính tại Hà Nội, nhà máy sản xuất ở Bắc Ninh, chi nhánh ở TP Hồ Chí Minh và các công ty con về các lĩnh vực chuyên sâu đến giải pháp tổng thể nhà xưởng và phòng sạch. INTECH là đơn vị có thế mạnh tư vấn, thiết kế, thi công, bảo trì và là đại diện phân phối, là đối tác các hãng sản xuất uy tín trên thế giới.
Với 5 giá trị cốt lõi: Tạo giá trị – Chuyên nghiệp – Nhiệt huyết – Sáng tạo – Phát triển, đội ngũ INTECH Group luôn trân trọng những cơ hội mà khách hàng, đối tác trao cho chúng tôi, nỗ lực hết mình để mang lại giá trị và sự hài lòng cho khách hàng. INTECH Group luôn đóng vai trò là người trợ lý tin cậy, hướng tới sản phẩm dịch vụ mang lại Giải pháp phù hợp nhất, tính hiệu quả cao, đạt tiêu chuẩn, đảm bảo tiến độ và chi phí hợp lý.
Với hàng nghìn khách hàng là doanh nghiệp lớn, nhỏ, trong và ngoài nước, INTECH Group hỗ trợ rất nhiều khách hàng trong việc tư vấn đầu tư, xây dựng, setup nhà máy, hỗ trợ vận hành đến bảo trì thông minh hệ thống nhà xưởng và hệ thống sản xuất. Chúng tôi đã và đang xây dựng, trở thành hệ sinh thái trọn bộ giải pháp One-Stop Service, trở thành điểm đến giải quyết nhiều vấn đề cho các Doanh nghiệp trong công tác đầu tư sản xuất, kinh doanh, setup và cơ sở vật chất.
Hướng tới năm 2025 với mục tiêu “Xuất khẩu sản phẩm, dịch vụ ra quốc tế, Môi trường làm việc chuẩn quốc tế, Chất lượng sản phẩm, dịch vụ chuẩn quốc tế” đội ngũ INTECH không ngừng nỗ lực. Để đạt được điều đó, sự ủng hộ và đồng hành của Qúy khách hàng chính là sự thúc đẩy cho sự phát triển của INTECH Group.