- Lead and Develop the Development Team: Responsible for building, developing, and maintaining the team of software engineers, project managers, and support departments to meet customer needs and drive company growth. Lead and mentor project teams, fostering a collaborative environment to maximize team performance. Assess team skills and provide guidance and support to enhance their professional development.
- Project Management and Quality Commitment: Oversee the end-to-end delivery of the projects, ensuring they are executed and completed on time, within budget, within scope and in alignment with the quality standards committed to clients. Monitor and coordinate projects to ensure customer satisfaction. Collaborate with cross-functional teams (development, QA, UX/UI, and client management) to ensure project milestones are met.
Establish and Maintain Customer Relationships: Work closely with major clients to ensure services are delivered in line with their needs, maintaining and developing long-term client relationships. Such as: Serve as the primary point of contact for clients, addressing their needs and concerns throughout the project life cycle. Conduct regular meetings with clients to provide updates, gather feedback and ensure alignment on project objectives.
- Budget and Financial Management: Responsible for managing the software center's budget, ensuring efficient resource utilization and achieving financial goals.
- Ensure Compliance with Processes and Regulations: Ensure the team adheres to internal processes, regulations, and industry standards (such as ISO, CMMI) to maintain quality and operational efficiency.
- Risk and Issue Management: Identify potential project risks and issues, proposing mitigation strategies to minimize impact on delivery. Implement corrective actions as needed and communicate changes to stakeholders.
Reporting and Documentation: Prepare and present project status reports to stakeholders and senior management, highlighting achievements, challenges, and key metrics.
VMO Holdings (VMO) là Công ty công nghệ thông tin đáng tin cậy cung cấp các giải pháp toàn diện về dịch vụ tư vấn và phát triển các sản phẩm phần mềm, dựa trên nhiều nền tảng như: IoT, AI/ML hay Blockchain... Với kinh nghiệm và lợi thế gần 10 năm trong lĩnh vực IT, VMO tự hào góp phần quan trọng trong sự thành công của hơn 500 đối tác, cùng nhiều doanh nghiệp Startups.VMO đang trên đà phát triển và tăng trưởng mạnh mẽ, với hơn 800 nhân sự tại 6 văn phòng ở Hà Nội cùng các chi nhánh tại Nhật Bản và Mỹ. Không chỉ trực tiếp tham gia vào việc xây dựng và phát triển hệ thống, hơn thế nữa, chúng tôi còn tư vấn các giải pháp công nghệ tối ưu dựa trên những ý tưởng tuyệt vời của các khách hàng. Từ đó, từng bước khẳng định tầm nhìn trở thành công ty công nghệ thông tin có vị thế toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2012, VMO là công ty gia công CNTT đáng tin cậy có trụ sở tại Hà Nội, Việt Nam với hơn 500 nhân viên và hơn 40 dự án hiện đang triển khai.
Mission
Trải qua hơn 10 năm phát triển, với kiến thức về những công nghệ tiên tiến nhất cùng đội ngũ kỹ sư nhiệt huyết, giàu kinh nghiệm, VMO tự hào đóng góp quan trọng vào sự thành công của hơn 500 đối tác và nhiều Startup. Để giúp khách hàng của chúng tôi đạt được thành công nhờ CNTT. Trở thành một trong những công ty CNTT hàng đầu mang lại sự đổi mới và hiệu quả cho doanh nghiệp
Review VMO
Khó lên chính thức
Công ty tạm ổn
Đồng nghiệp tốt, sếp tốt, dự án đa dạng cho anh em nhưng phúc lợi không nhiều