Năng Lượng Mặt Trời SolarBK

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Sản xuất / Vận hành sản xuất
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Năng Lượng Mặt Trời SolarBK

Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Xây dựng
Quản lý sản phẩm & dự án
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông
Tài chính - Kế toán
Vận tải

Việc làm Năng Lượng Mặt Trời SolarBK

Cập nhật 13/03/2025 13:37
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư & Phát Triển Năng Lượng Mặt Trời Bách Khoa
Culturist - Chuyên viên Văn hóa
Năng Lượng Mặt Trời SolarBK
86 việc làm 21 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 21/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

  • Be the champion of the hotel’s offerings and local city’s culture and heritage by providing Concierge service including but not limiting to recommending and arranging reservations for dining, attractions and Capella Curates.
  • Sending pre-arrival email to all guests to extend a warm welcome, to learn guest preferences (e.g. purpose of visit, guest preferences and special request), as well as, to offer assistance for any arrangements to create the best memorable experience for our guests.
  • Checking the daily arrival list, highlighting VIPs and guests with special requests and or preferences, thereafter effectively communicate the information to the relevant departments.
  • Communicate with housekeeping to ensure guest rooms are in perfect condition and that welcome amenities are set up prior to guest arrival.
  • Plan and arrange set up for special occasions and or requests (e.g. birthdays and anniversary celebrations). Recognise and extend warm welcome to all VIPs and returning guests and maintain strong relations throughout their stay.
  • Have a thorough understanding of all guest room features, hotel facilities and service amenities as well as emergency protocol in order to orientate guests effectively.
  • Meet and greet guests upon arrival, provide personal check-in services at the Living Room, escort and conduct rooming orientation.
  • Perform private check-out service and ensure that all billing details are accurate before presenting final bill to the guest for payment.
  • Maintain the upkeep of the Living Room by ensuring that all areas are kept neat, clean and organised at all times.
  • Engages in meaningful conversation with guests on their comfort, stay experience preferences, and provide suggestions to enhance their stay. Log the information gathered under the appropriate system.
  • Ensures accurate recording of all reservations and arrangements made by logging them under the appropriate system and preparing confirmation letter for guests’ reference. 
  • Assists guests in running errands and occasionally accompanying them off-site with approval from higher management.
  • Promote cross selling of special rates and or promotional activities within the hotel to maximize revenue generation.
  • Handle any service ‘Glitches’ and report it under the appropriate system, resolve the issue and ensure that corrective actions and service recovery follow ups are action upon in a timely manner.
  • Review the level of guest satisfaction through comment cards, direct feedback and or other relevant channels to identify and provide suggestions for improvement.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Participating social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
  • Enjoy monthly service fee with high rate
  • Be rewarded on holidays, New Year, and special occasions of the year
  • 13th month salary bonus according to revenue
  • Participating in periodic team bonding activities
  • Develop career in a dynamic and professional international working environment

Yêu cầu công việc

Qualification
  • Diploma of college or university preferably in Hotel/Hospitality Management

Work Experience

  • At least 1 year experience in similar role in luxury hotels/resorts
  • Concierge experience is of advantage

Technical Skills

  • Excellent interpersonal skills with personable character, good at cultivating strong guest relations
  • Very good command in spoken and written English
  • Knowledge in Property Management System (e.g. OPERA)
  • Competent computing skills (e.g. Microsoft Office)

Yêu cầu hồ sơ

Attach latest CV with title [Position] - [Full name]

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư & Phát Triển Năng Lượng Mặt Trời Bách Khoa
Năng Lượng Mặt Trời SolarBK Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
47 Lê Văn Thịnh, khu phố 5, phường Bình Trưng Đông, Thành phố Thủ Đức, Ho Chi Minh City, Vietnam

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư & Phát Triển Năng Lượng Mặt Trời Bách Khoa Sau 10 năm, khi đã phát triển đội ngũ gấp 150 lần, quy mô sản xuất gấp 20 lần, đặt dấu ấn thành công trên đất Mỹ và không-thể-đếm-hết những dự án dành cho cộng đồng, SolarBK vẫn giữ vững một niềm tin “Thành công bắt nguồn từ khát vọng”. “Dầu có thể cạn, xăng có thể hết, nhưng mặt trời và sức gió thì bất tận” (Trích lời Tổng Bí Thư Đỗ Mười trong một lần tham quan trung tâm nghiên cứu RECTERE – tiền thân của SolarBK), đó cũng là con đường chúng tôi theo đuổi. Năng lượng sạch có rất nhiều nhưng năng lượng mặt trời và năng lượng gió là lĩnh vực mà chúng tôi làm tốt nhất, chính vì vậy, chúng tôi tự hào mang nắng gió Việt Nam trên cánh buồm căng tràn khát vọng tuổi trẻ để tiếp tục vươn xa hơn. “Khát vọng để khác biệt, khác biệt để dẫn đầu, dẫn đầu để thành công.

Những nghề phổ biến tại Năng Lượng Mặt Trời SolarBK

Bạn làm việc tại Năng Lượng Mặt Trời SolarBK? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Năng Lượng Mặt Trời SolarBK

Năng Lượng Mặt Trời SolarBK

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo