Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Priorities
Strategic Planning: Develop a country-specific marketing plan alongside the Country Director, ensuring alignment with the global brand and adapting to market trends.
Content and Asset Management: Supervise the organization and regular updates of destination-specific marketing assets and collaterals, including Marketing inspections in Vietnam.
Competitor Analysis: Oversee competitor research and market analysis, delegating specific tasks to the Executive and providing strategic insights to the Country Director and Marketing Director.
Sales and Operations Team Support: Ensure the Sales and Operations team are provided with the necessary materials they need to communicate with clients.
Event and Trade Show Coordination: Support trade shows, industry events, and promotional activities within and related to the destination.
Easia Partners Program Development: Drive engagement and growth of Easia Partners within the destination, focusing on partner relationships and program expansion in collaboration with the Easia Partners Brand Manager and Country Director.
Communication Calendar Coordination: Adhere to the communication calendar, coordinating regularly with Production, Sales, and Creative teams to align timelines for launches, content, and events
2. Other Tasks
Participate in regional initiatives, such as FAM trips, training, and conferences, as required by the Marketing Director.
Mentor the Destination Marketing Executive, enhancing their skills and gradually increasing responsibilities to support their professional growth.
Yêu Cầu Công Việc
1. Competency
Fluent in English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage
Proactive, determined, rigorous, methodical
High attention to detail
Good critical & analytical thinking
Confident in delivering training to Cambodian and foreign staff
Good communicator with excellent presentation skills
Must enjoy a structured working environment
Must be able to work autonomously, yet as part of a larger team
Familiarity with HubSpot and/or Asana is an advantage
Open to Expats and foreigners
Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
2. Education
- University: Bachelor’s or Master’s degree in a related field
3. Experiences
- 5+ years in a marketing role within tourism or travel, with a focus on strategy and content creation.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Bánh Bảo Ngọc - thương hiệu đã rất quen thuộc, gần gũi với người dân Hà Thành không chỉ đơn giản là xuất hiện đầu tiên trên thị trường bánh ngọt từ những năm 1986 mà còn gắn bó với thực khách qua hương vị đặc trưng của thương hiệu này mang lại.
Bảo Ngọc luôn tâm niệm mang đến cho khách hàng những sản phẩm với lợi ích cao nhất dựa trên 3 tiêu chí: Sử dụng tốt nguyên liệu tự nhiên, tốt cho sức khỏe; Phát triển, cải tiến sản phẩm liên tục đáp ứng nhu cầu dinh dưỡng của người tiêu dùng và áp dụng công nghệ sản xuất hiện đại, quản lý chất lượng chặt chẽ đảm bảo mang đến những sản phẩm chất lượng.
Nhằm phát triển Bảo Ngọc trở thành tập đoàn đa quốc gia với nhiều công ty thành viên hoạt động trong lĩnh vực nuôi trồng, chế biến thực phẩm, đồ uống và thương mại xuất nhập khẩu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi: Sản xuất thực phẩm có hàm lượng dinh dưỡng cao, tươi, tiêu dùng nhanh; Nhập khẩu và phân phối thực phẩm từ các quốc gia phát triển và Xuất khẩu nông sản, thưc phẩm là đặc sản vùng miền của Việt Nam.